۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۲۴۷۸۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

رفع موانع تولید واحدهای صنعتی در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: موانع تولید شش واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع این موانع برنامه ریزی صورت گرفت.
رفع موانع تولید واحدهای صنعتی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، سید نعیم امامی با اشاره به اینکه، واحدهای تولیدی باید حمایت شود اظهار داشت: با توجه به مشکلات ناشی از تحریم‎ها، نبود سرمایه در گردش، عدم توانایی بازپرداخت تسهیلات به بانک‎ها و تورم برخی واحدهای تولیدی استان در چندسال اخیر تعطیل یا نیمه تعطیل شدند.

وی تصریح کرد: طبق قانون جدید موانع تولید و مشکلات مالی این واحدهای تولیدی مورد بررسی و در راستای رفع آن برنامه ریزی صورت می گیرد. ‎

امامی با اشاره به مشکلات ناشی از معوقات بانکی برخی از واحدهای تولیدی، بیان داشت : طبق آیین‎نامه‎های جدید ابلاغ شده در راستای قانون جدید رفع موانع تولید، تاکنون بانک‎ها همکاری مطلوبی با این واحدها داشته‎اند.

وی عنوان کرد: حمایت از طرح‎های اولویت‎داری که صرفه‎جویی ارزی، افزایش صادرات و اشتغال‎زایی را به دنبال دارند باید نسبت به بقیه طرح‎ها مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

امامی تاکید کرد: همکاری بانک‎ها با واحدهای تولیدی، تامین سرمایه در گردش و قسط‎بندی معوقات واحدهای تولیدی از اقداماتی است که در آینده صورت می پذیرد.



انتهای پیام/۱۰۲۸ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۲:۱۰

30 Dec 2019