کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

ایران در ۸ سال دفاع مقدس پرده از تزویر جهان‌خواران برداشت

31 شهريور 1394 ساعت 12:18

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ما در جنگ پرده از تزویر جهان‌خواران کنار زدیم، دوستان و دشمنان کشور را شناختیم، ابهت شرق و غرب را شکستیم ،ریشه‌های انقلابمان را محکم کردیم، حس برادر را بارور ساختیم و به مردم منطقه نشان دادیم می‌توان در برابر ابرقدرتان با اقتدار ایستاد و این‌ها بزرگ ‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برای کشورمان است.


به گزارش جهانبین نیوز، سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در رژه نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برگزاری هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریور هر سال سالگرد یک تجاوز نیست بلکه سالگرد بزرگداشت حماسه عظیم و مقاومت مردمی یک کشور است که در برابر یک ائتلاف جهانی ایستادگی کردند و با جان خود از کشورشان دفاع کردند.

وی تصریح کرد: برکات جنگ برای کشور بسیار زیاد بودن و اگرچه فراز و نشیب انقلاب برای کشور نعمتی بزرگ بود اما لحظه به لحظه سال‌های دفاع مقدس برای کشور معجزه بود و برکات زیادی برای کشور داشت.

این مسئول با تاکید بر اینکه نعمتی که در جنگ بود در هیچ فرازی از انقلاب وجود نداشت ادامه داد: وسعت نعمت نهفته در جنگ بسیار زیاد بودو برای کشور تجربیات زیادی درپی داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در زمان جنگ در ایران مدرسه‌ای ساخته شد که در سراسر کشور گسترده بود بیان داشت: این هم یکی دیگر از برکات نهفه در جنگ است که باعث شد در آن درس‌هایی از امام حسین (ع) به جوانان داده شود و راه را برای پیروزی باز کند.

محمدسلیمانی رمز و راز پیروزی در جنگ را عشق به امام حسین (ع) دانست و تاکید کرد: با توجه به تحلیل امام خمینی (ره) که هر روز جنگ را برکتی برای کشور دانستند ما در هر روز از دفاع مقدس تجربه‌ای بدست آوردیم و از برکات آن بهره جسته و در جنگ پیروز شدیم.

این مسئول در ادامه گفت: ما در جنگ پرده از تزویر جهان‌خواران کنار زدیم، دوستان و دشمنان کشور را شناختیم، ابهت شرق و غرب را شکستیم ،ریشه‌های انقلابمان را محکم کردیم، حس برادر را بارور ساختیم و به مردم منطقه نشان دادیم می‌توان در برابر ابرقدرتان با اقتدار ایستاد و این‌ها بزرگ ‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برای کشورمان است.

وی جنگ را راهی برای اثبات قدرت کشور عنوان و افزود: در این نبرد ایران ذلت کشورهای غربی را به همه دنیا ثابت کرد و آن‌ها مجبور به اعتراف در این زمینه شدند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان بیان داشت: همه ما امروز آمدیم برای احیای عهد و پیمان خود با امام (ره) و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری تا بگوییم ما همیشه آماده‌ایم و پشت سر رهبر خود ایستاده‌ایم.

محمدسلیمانی با بیان اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس و ۳۶ سال بعد از پیروزی در انقلاب ثابت کردیم در همه عرصه‌های ایستاده‌ایم و از نظام و آرمان‌های کشور خود حمایت می‌کنیم.

این مسئول رژه امروز را نمایش قسمتی از اقتدار نیروهای مسلح معرفی و اضافه کرد: مردم و ملت ایران عهد و پیمان خود با شهدا را تا پیا جان حفظ خواهند کرد و تا همیشه پشت کشور خود استاده‌اند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 24578

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24578/ایران-۸-سال-دفاع-مقدس-پرده-تزویر-جهان-خواران-برداشت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir