۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۲۴۲۹۱
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس:

لزوم بررسی برجام براساس شرایط قانونی در شورای عالی امنیت ملی و مجلس

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس بر لزوم بررسی برجام براساس شرایط قانونی در شورای عالی امنیت ملی و مجلس تاکید کرد.
لزوم بررسی برجام براساس شرایط قانونی در شورای عالی امنیت ملی و مجلس
سید سعید زمانیان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که «لازم است متنی که فراهم آمده با دقت ملاحظه و در مسیر قانونی پیش‌بینی شده قرار گیرد بر لزوم بررسی برجام براساس شرایط قانونی در شورای عالی امنیت ملی و مجلس تاکید کرد.

زمانیان اظهار کرد: نکته ای که همه مسئولان هم به آن اذعان داشته اند این است که در این خصوص همه شرایط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی داخل کشور باید لحاظ شود.

وی افزود: بررسی برجام موضوعی است که در یک کمیسیون اصلی و کمیسیون‌های دیگر که به نحوی مربوط به مسئله هستند در حال پیگیری و بررسی است و ابعاد مختلف آن مورد کارشناسی قرار می‌گیرد.

زمانیان گفت: در جلسه علنی مجلس تعدادی از نمایندگان انتخاب شدند تا بحث برجام را به طور جدی پیگیری و بند به بند بررسی کنند و بازرسی های لازم هم صورت گیرد.

زمانیان تصریح کرد: از هفته آینده بررسی کمیسیون‌ها تمام و فرصتی ایجاد می‌شود که موضوع بیش از گذشته در مجلس مورد توجه و بررسی قرار گیرد تا با توجه به مجموعه شرایط کشور نمایندگان ملت نظر خود را در مورد موضوع برجام اعلام کنند.
وی بر شفاف سازی و اعلام نتیجه بررسی ها و اطلاع رسانی دقیق به مردم در این خصوص تاکید کرد.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۵:۵۷

30 Dec 2019