۰
plusresetminus
امام جمعه لردگان با بيان اين که شهيد رجايي و باهنر الگوي مديران براي خدمت رساني به مردم هستند، گفت: مسؤولان دستگاه هاي اجرايي در خدمت رساني به مردم و کشور بايد از آنان الگو بگيرند.
انتصاب افراد نامناسب در آموزش و پرورش خيانت به مردم است/ مديران در عرصه خدمت‌رساني از شهيدان رجايي و باهنر الگو بگيرند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان،‌
حجت‌الاسلام والمسلمين حسن انصاري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته، با گرامي‌داشت ياد و خاطره شهيدان رجائي و باهنر و تبريک هفته دولت گفت: شهيدان رجايي و باهنر به سادگي و بدون زحمت به اين جايگاه دست نيافتند.

انصاري گفت: 8 شهريور روز مبارزه باتروريسم وشهادت شهيدان رجايي وباهنر نامگذاري گرديد که جمهوري اسلامي ايران بزرگترين سرمايه هاي خود را دراين راه فدا کرد واکنون هم در راه مبارزه با تروريسم کار مي کند درحالي که سردمداران استکبار که خود به وجود آورنده تروريسم هستند ايران اسلامي را کشور حامي تروريسم مي دانند.
 
وي با بيان اينكه خدمات صادقانه و خالصانه اين دو شهيد بزرگوار بايد اسوه و الگويي مناسب براي مديران و مسؤولان دستگاه هاي اجرايي باشد، تا بتوانيم خدمتگزار بي منت براي مردم باشيم.

امام جمعه لردگان افزود: كساني كه به شوراي نگهبان توهين و اين نهاد را كم رنگ مي دانند خواهان و همدستان فتنه گران و شاهان هستند و گقت: وقتي افرادي به مقدسات ما توهين مي كند بايد امر به معروف و نهي از منكر شوند و از اين كار بازشان داريم .

نماينده ولي فقيه در شهرستان لردگان با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري در خصوص حفظ يکپارچگي و حفظ شعار سال همدلي و همزباني، دولت و ملت و پرهيز از حاشيه‌سازي گفت: ديگر دوران اصلاح طلبي و اصول گرايي پايان يافت و بايد با توجه به فرمايش مقام معظم رهبري با همدلي و همزباني كار ها را پيش ببريم.
 
وي افزود: در قانون اساسي شوراي نگهبان، نهاد تاثيرگذار وظيفه نظارت بر تدوين قوانين در مجلس شوراي اسلامي و همچنين نظارت بر کليه انتخابات کشور را دارد. اين شورا موظف است افرادي را تاييد كند كه اهل ايمان و شناخت نسبت به اسلام و اهل خدمت صادقانه باشند در غير اين صورت مردم اين شوراي را ملامت و سرزنش مي كنند.

وي اشاره داشت: اگر شوراي نگهبان در صحت انتخابات صحه نگذارد آن انتخابات وجه قانوني پيدا نمي كند .

خطيب نماز جمعه لردگان، ازمسئولين استاني وشهرستاني خواست دربکارگرفتن افراد براي مسئوليت ها دقت لازم را داشته باشند و از افراد کارآمد استفاده کنند .

وي اشاره به انتصابات غلط در شهرستان گفت: کسي که خوب خدمت مي کند ومورد اعتماد مردم است آن را بردارند و فردي که مورد اعتماد مردم نيست بگذارند اين خيانت است و از فرماندار و سياسيون استاني مي خواهم اين انتصابات غلط كه بخصوص درآموزش وپرورش صورت مي گيرد را نظارت و بررسي كنند.

انتهاي پيام1020ج / 630 ل
 
 
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۱:۰۲

28 Dec 2019