کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري:

مهم‌ترين رسالت مسجد تربيت جوانان انقلابي و متعهد است

29 مرداد 1394 ساعت 10:21

اگر قرار است مسجد به در و ديوار مزين شود اما نمازگزاري در آن رفت و آمد نداشته باشد، هيچ خيري در اين مسجد نيست و به يقين فلسفه وجودي مسجد نيز اين نيست.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر، حجت‌الاسلام محمدعلي‌ نکونام در همايش دست اندر کاران مساجد استان، با اشاره به اهميت آباد بودن مسجد، اظهار کرد: آباداني مسجد به در و ديوار آن نيست؛ مسجد زماني مي‌تواند به آباداني خود ببالد که در آن مسجد انسان آسماني تربيت شود.

وي تربيت جوانان انقلابي و متعهد را مهم‌ترين رسالت مسجد بيان کرد و گفت: اگر قرار است مسجد به در و ديوار مزين شود اما نمازگزاري در آن رفت و آمد نداشته باشد، هيچ خيري در اين مسجد نيست و به يقين فلسفه وجودي مسجد نيز اين نيست.

نماينده ولي فقيه در استان و امام‌جمعه شهرکرد مهم‌ترين فساد مسجد را تفرقه و اختلاف عنوان نمود و اضافه کرد: به يقين فساد مسجد، فساد اخلاقي نيست بلکه بالاترين فساد مسجد اختلاف است و اگر قرار است در مسجد تفرقه و اختلافات رشد کند، همان بهتر که تخريب شود.

وي دعوت به همدلي، همراهي و وحدت را مهم‌ترين دعوت باري تعالي بيان کرد و گفت: اگر توانستيم با همدلي و اتحاد، مساجد را خانه رشد و ترقي قرار دهيم، به يقين آن‌ها را به جايگاه اصلي خود رسانده‌ايم که لازمه آن دل‌سوزي و دغدغه‌مند بودن اهالي مسجد است.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 24077

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24077/مهم-ترين-رسالت-مسجد-تربيت-جوانان-انقلابي-متعهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir