۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۲۴۰۵۶
معاون فرماندار شهرستان اردل:

بيش از 30 برنامه به مناسبت دهه کرامت در اردل برگزار مي شود

معاون فرماندار شهرستان اردل از برگزاري بيش از 30 برنامه متنوع به مناسبت دهه کرامت در اين شهرستان خبرداد.
بيش از 30 برنامه به مناسبت دهه کرامت در اردل برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، رحم خدا صفري معاون فرماندار شهرستان اردل در جلسه شوراي دهه کرامت شهرستان با اشاره به لزوم برگزاري باشکوه جشن‌هاي دهه کرامت در سطح اين شهرستان گفت: در همين راستا بايد دستگاه‌هاي اجرايي دست‌اندرکار با تمام ظرفيت موجود تلاش خود را براي تحقق اين مهم به کار گيرند.

صفري لزوم آسيب‌شناسي برنامه‌هاي سال‌هاي گذشته را مورد تاکيد قرار داد و اظهار کرد: بدين ترتيب زمينه شناسايي نقاط ضعف و رفع آن‌ها با هدف به دست آوردن نتايج بهتر و فعاليت موثرتر عملي مي‌شود.

وي هدف از برگزاري جشن‌هاي دهه کرامت را تکريم اهل بيت(ع) و ترويج و تثبيت فرهنگ اسلامي و رضوي با رويکرد اثرگذاري در زندگي مردم دانست.

اين مسئول از تدوين ۳۰ برنامه متنوع در سطح شهرستان اردل براي دهه کرامت خبر داد و گفت: اين برنامه‌ها با حضور فعال ادارات در سطح شهرستان برگزار مي‌شود.

صفري در انتهاي اين نشست بيان كرد : برنامه‌هاي متنوعي از قبيل برگزاري مسابقات ورزشي، مشاوره رايگان در بحث تنظيم خانواده، بازديد از خانواده و مادران شهداي گلگون كفن، بازديد از بانوان موفق شهرستان در همه زمينه‌ها، برگزاري کارگاه آموزشي، اردوي تفريحي، مسابقات قرآني، برگزاري همايش ملي روز دختر در شهرستان، غبارروبي مزار شهداء، مراسم تجليل از دختران با اسامي معصومه، تجليل از همسران آزاده و جانباز بمناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي، جشن ميلاد امام رضا(ع) و پياده‌روي عمومي پيش بيني شده است كه به مناسبت دهه کرامت در شهرستان اردل برگزار خواهد شد.

گفتني است دهه کرامت با تولد حضرت معصومه(ع) آغاز و با تولد حضرت امام رضا(ع) پايان مي‌يابد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۱:۵۰

1 Feb 2020