۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۲۳۹۲۶

روز خبرنگار، روز پاسداشت اندیشه و قلم است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مسئول نمایندگی ولی فقیه در این سپاه با صدور پیام مشترک، یاد و خاطره خبرنگاران شهید را گرامیداشت و روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.
روز خبرنگار، روز پاسداشت اندیشه و قلم است
به گزارش جهانبین نیوز؛ در اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت روز خبرنگار آمده است: ۱۷ مرداد ماه که به نام و یاد شهید محمود صارمی، خبرنگار مجاهد و حماسه نگار مخلص، مزین و به عنوان روز خبرنگار و پاسداشت تلاش های صادقانه و آگاهی بخش خبرنگاران و اصحاب رسانه در تاریخ ایران اسلامی ثبت شده، فرصت بسیار ارجمندی است تا رسالت سترگ و خطیر جامعه رسانه ای کشور بازخوانی و بر اولویت ها و ارجحیت های فرا روی فعالان و مجاهدان این عرصه تاکید گردد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بی تردید تحکیم امنیت و آرامش روحی و روانی جامعه و تنویر افکار عمومی نسبت به حوادث و رخدادها در قلمرو حس و درک مخاطبین، نیازمند تلاش هماهنگ، فراگیر و هدفمند مراجع امنیتی، فرهنگی و رسانه ای کشور است که اگر در صراط یک منشور اخلاقی و رفتاری کارآمد قرار گیرد می تواند به ارتقای سواد رسانه ای جامعه مخاطب و تعمیق تعامل و ارتباط رسانه و مردم بینجامد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مسئول نمایندگی ولی فقیه در این سپاه، از تعامل سازنده رسانه ها با روابط عمومی این نهاد و انعکاس کارکردهای سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری در سال مزین به شعار "همدلی و همزبانی"، قدردانی کرده اند.

در بخش دیگر این پیام، ضمن اشاره به استفاده نظام سلطه جهانی از انواع ابزار رسانه ای برای قلب حقایق در جهت مصالح امپراطوری رسانه ای سلطه گران، بر نقش خطیر اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران مؤمن و متعهد و متدین، تاکید نموده و از آنها می خواهد تا با آگاه سازی افکار عمومی و ارتقای اعتماد بین خود و مردم، دشمنان دروغ پرداز را مایوس نموده و آنان را از قدرت رسانه ای ایران اسلامی آگاه سازند.

بند پایانی پیام سردار رضا محمدسلیمانی و حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، می افزاید: روز خبرنگار و روز پاسداشت اندیشه و قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی كشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفته و برای آن مجاهدان بی ادعای اين عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق داریم .



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۱:۱۴

6 Jan 2020