۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۲۳۹۲۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

خبرنگاران نباید قلم و اندیشه خود را به جناح ها و دسته های سیاسی بفروشند

نماینده ولی فقیه در استان گفت: خبرنگاران نباید قلم و اندیشه خود را به جناح ها و دسته های سیاسی بفروشند و نباید در مسیر اهداف جناح ها و دسته ها ،از ارزش های اسلامی نظام مقدس اسلامی جدا شوند.
خبرنگاران نباید قلم و اندیشه خود را به جناح ها و دسته های سیاسی بفروشند
به گزارش جهانبین نیوز ،حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ۱۶ مردادماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه حق در عالم یک چیز و آن هم خداوند متعال است، گفت: به دنبال حق رفتن از نشانه‌های حکمت است و کسی که دنباله رو حق است باید به دنبال مکتب انبيا نیز باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام اظهارکرد: حق ویژه خدا، پيامبر(ص)، ائمه معصومین(ع) و در زمان غیبت ولی فقیه است و انسان همواره باید ملازم حق باشد یعنی از آن کسی که حق دارد تبعيت کند.

خطیب جمعه شهرکرد همچنین به ۱۶مردادماه سالروز تاسیس جهاددانشگاهي در سال ۱۳۵۹ اشاره و تصریح کرد: جهاددانشگاهي با سه هدف حرکت در بدنه دانشگاه و جهادی کردن آن، ایجاد روحیه جهادی در دانشگاه‌ها و ارتقا دانش و فنآوری، باروحیه جهادی تاسیس شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام ارتقا دانش و فنآوری با روحیه جهادی را ضرورت پیش از پیش جامعه امروز دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم روزی برسد که بین دانشگاه و بدنه کشور یک ارتباط تنگاتنگ ایجاد شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام افزود: جهاددانشگاهی باید تلاش کند با مديريت علمی و تولید علم به معنای واقعی کلمه کشور را در زمینه‌های مختلف تغذیه و هدایت کند.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به ۱۷مرداد و تبریک روز خبرنگار، افزود:خبرنگاران وظیفه خطیر خدمت رسانی به افکارعمومی را بر عهده دارند که رسالت بسیار خطیری است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام افزود: خدمت به نظام و دین از دیگر وظایف خبرنگار است که با آگاهي بخشی به جامعه در راستای تقویت و تحکیم نظام نقش آفرینی کند اما باید این اطلاع رسانی با صداقت و سلامت همراه باشد.

امام جمعه شهرکرد در ادامه به ۲۱مردادماه روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و گفت: صنایع کوچک تاثیر بسزایی در رشد ارتقا تولید جامعه دارند و منظور از صنایع کوچک واحدهایی با اشتغال کمتر از ۵۰نفر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه اکنون ۸۱ هزار واحد صنعتی کوچک در کشور فعال است، تصریح کرد: این واحدها ۹۲ درصد از کل واحدهای کشور راشامل می‌شوند که بیش از یک میلیون نفر در این واحدها شاغل هستند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: صنعت کشور باید با حمایت از بخش تولید و ایجاد اشتغال، در راستای رفع معضل بیکاری در کشور اهتمام ویژه داشته باشد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۲:۳۵

30 Dec 2019