۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۲۳۹۱۳
فرمانده انتظامي استان چهارمحال وبختياري:

رسانه ها بستر ساز ايجاد امنيت در جامعه هستند / چهارمحال و بختياري امن ترين استان کشور است

فرمانده انتظامي استان چهارمحال وبختياري در مراسم تجليل از خبرنگاران استان گفت: رسانه‌ها به عنوان يک دانشگاه عظيم در جهت اطلاع رساني امنيت ذهني، رواني جامعه را بر عهده دارند و نوع اطلاع‌رساني آنان بايد امنيت و نظم را براي مردم به ارمغان بياورد.
رسانه ها بستر ساز ايجاد امنيت در جامعه هستند / چهارمحال و بختياري امن ترين استان کشور است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، صبح امروز به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار جمهوري اسلامي ايران شهيد صارمي و روز خبرنگار طي مراسمي از فعالان رسانه اي استان توسط فرمانده نيروي انتظامي استان چهارمحال و بختياري تجليل شد.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال وبختياري در اين مراسم ضمن تبريک روز خبرنگار و گراميداشت ياد و خاطر شهداي رسانه، روز خبرنگار را فرصت مغتنمي در پاسداشت حق گويي و قلم خبرنگاران دانست و افزود: قلم خبرنگار بسترساز امنيت جامعه است که اگر اين قلم به درستي و به حق استفاده شود جامعه را به سمت بالندگي و امنيت سوق مي دهد.

وي رسانه را پل ارتباطي بين مردم و مسئولين دانست و اظهار داشت: رسانه ها در شرايطي نگهبان امنيت جامعه مي شوند که خود از امنيت کافي برخوردار باشند زيرا اين امنيت، امنيت فرهنگ جامعه محسوب مي شود.

فرمانده انتظامي استان نقش رسانه‌ها در تامين امنيت جامعه بي بديل توصيف کرد و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به عنوان يک دانشگاه عظيم در جهت اطلاع رساني امنيت ذهني، رواني جامعه را بر عهده دارند و نوع اطلاع‌رساني آنان بايد امنيت و نظم را براي مردم به ارمغان بياورد.


سردار  ياري گفت: نيروي انتظامي وظيفه امنيت مردم را بر عهده دارد که در راستاي اين وظيفه با مشارکت و همکاري مردم، ائمه جماعت و همه مسئوين استان در حوزه امنيت به برکت خون شهدا، استان چهارمحال و بختياري در ۵ ماه اول سال ۹۴ به امن ترين استان کشور تبديل شده است.


فرمانده نيروي انتظامي استان چهارمحال وبختياري افزود: به برکت شعار محوري مقام معظم رهبري در نامگذاري سال ۹۴ به عنوان سال همدلي و همزباني امروز شاهد يک آرايش، آرامش و ثبات سياسي و همدلي بين دولت، ملت و همه احزاب سياسي هستيم که باعث يک انسجام ملي در کشور شده است.


وي اظهار کرد: بحمدالله در حوزه منطقه اي علي رقم چالش ها و نگراني هايي که در کشورهاي منطقه وجود داشته است امروز نظام جمهوري اسلامي ايران از گردنه هاي سختي که دشمنان ما از جمله امريکا، اسرائيل و هم پيمانان آنها منطقه به وجود آوردند، گذر کرده و شاهد يک ثبات ملي هستيم.

سردار ياري در اين باره اضافه کرد: در ۳ سال اخير با توجه به مشکلاتي که براي مردم سوريه، عراق و يمن ايجاد کردند امروز با مديريت رهبر جهان اسلام حضرت آيت الله خامنه اي و مقاومت مردم کشورهاي آسيب ديده، شرايط جديدي به نفع مواضع جمهوري اسلامي ايران در منطقه ايجاد شده است.

وي خاطرنشان کرد: برخي ها در نظام اسلامي خرده مي گيرند که چرا ايران از کشورهاي مظلوم منطقه دفاع مي کند، در پاسخ به آنها اين جواب مطرح است که ما براي دفاع از منافع ملي، امنيتي و ديني خودمان از آنها دفاع مي کنيم و اگر آنها را در عراق و سوريه زمين گير نکنيم پيشروي انها به ضرر کشور ما هم مي باشد و بايد در خاک خودمان با آنها بجنگيم.

فرمانده نيروي انتظامي استان چهارمحال وبختياري تصريح کرد: در حوزه بين المللي علي رقم فشارها، خيانت ها و تحريم هاي ۳۶ ساله عليه جمهوري اسلامي ايران بعد از ۱۲ سال مذاکره با کشورهاي ۱+۵ ايران اسلامي توانست با تلاش تيم مذاکره کننده و حمايت هاي مقام معظم رهبري و همچنين مقاومت مردم شرايط را به نفع خود تغيير دهد و کشورهايي که تا ديروز حق هسته اي ايران را به رسميت نمي شناختند امروز در توافق مقدماتي اين موضوع مهم را به رسميت بشناسند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۳:۵۵

6 Mar 2020