کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان سامان:

یادواره شهدای شهرستان سامان 19 مردادماه برگزار می شود

15 مرداد 1394 ساعت 8:47

دومین یادواره ۱۳۰ شهید شهرستان سامان در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدا برگزار خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز، سعید صالحی در برگزاری سومین جلسه کارگروه ایثار و شهادت که به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری دومین یادواره شهدای شهرستان سامان برگزار شد، گفت: عزت و سرافرازی کنونی جامعه مرهون جان‌نثاری‌ها و رشادت‌های شهدا است.

صالحی با بیان اینکه دومین یادواره ۱۳۰ شهید این شهرستان در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدا برگزار خواهد شد، افزود: مهم‌ترین هدف برگزاری یادواره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، چنانچه حفظ و ترویج این فرهنگ، وظیفه ذاتی ما است.

وی با بیان اینکه رشادت و دلاوری شهیدان شایسته سپاسگذاری است، افزود: آزادی، استقلال،،عزت، امنیت و هر آنچه داریم به برکت خون شهیدان است که امید است با برگزاری هر چه با شکوه‌تر این آیین ها، راه و رسم زندگی و از خودگذشتگی، رشادت و ایثار شهدا به نسل آینده انتقال داده شود.

فرماندار شهرستان سامان با تاکید بر ضرورت حضور همگانی در یادواره شهدا، خاطرنشان کرد: حضور پر شور در برگزاری یادواره شهدا وظیفه همگانی است.

در ادامه این جلسه امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان سامان با بیان اینکه برگزاری این یادواره در زنده نگه داشتن یاد شهدا تاثیرگذار است، خواستار هماهنگی کلیه دستگاه‌ها در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر یادواره شهدا و در شان و منزلت شهدا شدند.

دومین یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان شهرستان سامان، ۱۹ مردادماه هم¬زمان با نماز مغرب و عشا در هنرستان الزهرا (س) برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 23904

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23904/یادواره-شهدای-شهرستان-سامان-19-مردادماه-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir