۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۲۳۸۹۰
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل خبر داد:

28 مرداد ماه آخرين مهلت ارسال آثار به دبير خانه جشنواره تمدار بيت

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلالمي شهرستان اردل گفت:مهلت ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره تمدار بيت شهرستان تا 28 مرداد ماه سال جاري ادامه دارد.
28 مرداد ماه آخرين مهلت ارسال آثار به دبير خانه جشنواره تمدار بيت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در اولين جلسه کميته اجرايي نهمين جشنواره شعر منطقه اي تمدار بيت که در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد اظهار داشت: انجمنهاي ادبي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل با همکاري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري در راستاي سياستهاي راهبردي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص اهتمام به ويژگي هاي فرهنگ بومي ، محلي و اقوام به منظور پاسداشت و حفظ و ارتقاي ادبيات بومي و نيز ارج نهادن به شاعران پيشکسوت و شناسايي چهره هاي جوان اين عرصه اقدام به برگزاري نهمين جشنواره منطقه اي شعر تمداربيت مي نمايد.

همتي افزود:اين جشنواره باموضوعات آئيني با اولويت انتظار، فرهنگ ايثار و شهادت، عفاف و حجاب، امام رضا(ع) وهمدلي و همزباني، و آزاد با اولويت آداب و سنن اقوام برگزار مي شود.

وي آخرين مهلت ارسال اشعار را ۲۸ مردادماه اعلام کرد و افزود: ۴ شهريورماه سال جاري آثار مورد بازبيني و داوري قرار مي گيرد و اختتاميه جشنواره ۱۱ شهريور ماه در مجتمع فرهنگي هنري مهرگان شهر اردل برگزار مي شود.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل تصريح کرد: علاقه مندان به شرکت در شعر گويشي مي توانند آثار خود را به آدرس ardal@farhang.gov.ir ارسال و يا با شماره تلفن ۰۳۸۳۴۳۴۳۸۰۰ تماس حاصل نمايند.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۷:۵۱

30 Dec 2019