۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۲۳۷۴۳
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

شرکت 2 هزار عضو در کلاس‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان 94

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از شرکت ۲هزار عضو در برنامه‌های امسال کانون خبر داد و خاطر نشان کرد: اعضای شرکت کننده در قالب ۱۰۰ کلاس در سطح مراکز کانون کلاس‌ها بهره بردند.
شرکت 2 هزار عضو در کلاس‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان 94
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: کلاس‌های این مرکز از اول تیر ماه آغاز شده و تا نیمه پایانی شهریور ادامه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این کلاس‌ها در ۱۷ جلسه و بصورت دوره‌ای برگزار می‌شوند ادامه داد: ثبت نام در کلاس‌ها از خرداد ماه تا اوایل تیر ماه بوده و افراد برای ثبت نام در کلاس‌ها باید بصورت حضوری اقدام می‌نمودند.

رحیمی از استقبال و شرکت ۲هزار عضو در برنامه‌های امسال کانون خبر داد و خاطر نشان کرد: اعضای شرکت کننده در قالب ۱۰۰ کلاس در سطح مراکز کانون شامل مراکز شماره ۱، ۲، فرخشهر و مجتمع شهرکرد از کلاس‌ها بهره بردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به اینکه کلاس‌ها بصورت کارگاهی برگزار می‌شوند بیان کرد: رشته‌های کارگاهی شامل کلاس‌های خوشنویسی، سفالگری و ... هستند که توسط ۳۰ مربی پوشش داده می‌شوند.

این مسئول به استقبال خاص خانواده‌ها از کلاس‌ها اشاره و تاکید کرد: ما به دنبال برگزاری دوره‌هایی برای بعد از پایان این دوره‌ و در فصل مدارس هستیم.

رحیمی با اشاره به نزدیک شدن به فصل مدارس ادامه داد: در این فصل اعضای کانون افت می‌کند اما این افت بصورت تکی بوده و این به این معنا است که در کانون در این فصل اعضای ثابت و مدارس حضور دارند و مدارس روند فعالیت خود در کانون را بصورت عملی دنبال می‌کنند اما اعضای تابستان بصورت تکی از کانون خارج می‌شوند.

این مسئول خاطر نشان کرد: کانون در پایان دوره برای اعضا جشن پایان کارگاهی برگزار می‌کند و در شهریور ماه با حضور خانواده‌ها در مراکز اعضا و خانواده‌ها ازتوانمندی‌های فرزندان خود آگاه می‌شوند.

تعیین هزینه کلاس‌های کانون براساس منطقه و موقعیت جغرافیایی است

وی تعیین هزینه کلاس‌ها را بر اساس منطقه و موقعیت جغرافیایی دانست و ادامه داد: سعی کردیم با توجه به منطقه سکونت افراد این هزینه را تعیین نماییم تا به خانواده‌ها فشار نیاید و همه اقشار با هر شغلی بتوانند از این کلاس‌ها بهره بگیرند.


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۳:۳۹

30 Dec 2019