کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه سامان:

نماز جمعه امري حکومتي است که که در رفع فتنه ها بسيار موثر بوده است

2 مرداد 1394 ساعت 16:09

خطيب جمعه شهرستان سامان با اشاره بر اينکه نماز جمعه تنها نماز هفتگي است که به صورت جماعت خوانده مي شود،گفت: نماز جمعه امري حکومتي است که که در رفع فتنه ها بسيار موثر بوده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه اسنان بايد سه چيز را سرلوحه کار خود قرار دهد يکي دوري کردن از گناه و چنگ زدن به ريسمان خدا ، راضي به قضاي الهي وبدگمان نبودن نسبت به خدواند که اين سه امر موجب مي شود که اسنان به حوائج دنيا و اخرات برسد، گفت: من خودم و شما نمازگزاران را به تقوا الهي سفارش مي کنم .

ملک پور با بيان اينکه امروز اولين جمعه مرداد ماه و روز نماز جمعه است، بيان داشت: نمازجمعه يکي از نماز هاي واجب هفتگي است که به جماعت خوانده مي شود و خواندن به جماعت نماز جمعه در قران نيز امده است.

وي با بيان اينکه شرکت کردن در نماز جمعه واجب است ، نماز جمعه يک امر حکومتي است و جايگاه نماز جمعه براي رفع فتنه ها در جامعه بسيار موثر بوده است و نماز جمعه نمايشي از قدرت سياسي و اجتماعي است ، بيان داشت: در روايت امده است که هرکس در نماز جمعه شرکت ديگر گناهي براي او باقي نمي ماند .

ملک پور با بيان اينکه شنبه هشت شوال سالروز تخريب قبور ائمه بقيع توسط گروه گمراه وهابيون است، بيان داشت:اين روز ياد اور خاطره غم باري است که بيش از ۹ سال قلوب مومنين را جريحه دار کرده است.

وي با بيان اينکه تخريبقبور مطهر ائمه مظلوم بقيع به پضتوانه استکبار جهان توسط فرقه هاي ساختگي و گمراه وهابي انجام شده و اين کار ها از روي عناد و لجبازي انجام مي دهند، بيان داشت: هزگز اين گروه ها در صحنه ها مناظره با منطق حاضر نمي شوند و دائما در حال اجياد تفرقه و اختلاف ميان مسلمانان هستند.

ملک پور با اشاره بر اينکه اين تخريب ها در اردن، سوريه ، عراق و ... ايجاد تفرقه در بين مسلممانان است و هيچ دستاوري جز از هم پاشيدن و تضعيف جبهه اسلام ندارد ، بيان داشت: اين موارد تبديل به يک خوراک تبليغاتي براي دشمنان اسلام در معرفي چهره زشت از دين رحمت و پيامبر عظيم الشان است.

ملک پور با بيان اينکه اين همه تبليغات منفي و عوام فريبي بته کفر و نظام سلطهبر عليه اسلام ره اورد خوش خدمتي گروه گمراه وهابي ، القاعده و سلفيونبراي برادر کشي در سرزمين هاي اسلامي است

وي با اشاره بر اينکه نمونه ديگري ازحملات وهابيون حمله به يمن است، بيان داشت: حملات در يمن به هزارن کودک و مردمان به دست رژيم ال سعود اجرا مي شود و امريکا و ديگران ادعا مي کنند که مي خواهد نفوذ ايران را در يمن ازبين ببرد و اين در حالي است که ايران هيچ گونه دخالتي در مسائل نظامي يمن ندارد.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 23704

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23704/نماز-جمعه-امري-حکومتي-رفع-فتنه-بسيار-موثر-بوده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir