کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

راهبرد رهبري و مقاومت ملت ايران عامل اصلي موفقيت مذاکرات هسته اي بود

26 تير 1394 ساعت 17:46

امام جمعه شهر اردل گفت:راهبرد رهبري و مقاومت ملت ايران در مذاکرات هسته اي باعث شد تا براي اولين بار قدرتهاي دنياحقوق هسته اي ايران را بپذيرد .


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل ظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي با تبريک حلول ماه شوال و فرا رسيدن عيدسعيد فطر گفت:عيد فطر يکي از مهمترين اعياد و جشن هاي اسلامي است و مسلمانان در اين روز پاداش يک ماه روزه داري را از خدواند بعنوان ميزبان و صاحب اين ماه دريافت مي کنند.

سلمانپور بزرگترين پاداش بندگان روزه دار را بخشش گناهان و توجهات ويژه حضرت حق اعلام کرد و ادامه داد: در روز عيد سعيد فطر، جشن و سرور و شادماني مافوق تصور علاوه بر امت اسلامي، عرش و ملکوت را نيز در برمي گيرد.

وي اظهار کرد: عيد فطر روزي است که اقتدار امت اسلامي در برابر دشمنان به نمايش گذاشته مي شود و هرچه نماز اين روز باشکوه تر برگزار شود، دشمن شکن تر خواهد بود.

امام جمعه شهر اردل با تبريک و موفقييت دولت مردان و تلاشهاي تيم مذاکره کننده در نتيجه به دست آمده ، آن را حاصل ايستادگي ملت سرافراز ايران بيان و تصريح کرد: راهبرد رهبري و مقاومت ملت ايران در مذاکرات هسته اي باعث شد تا براي اولين بار قدرتهاي دنياحقوق هسته اي ايران را بپذيرد.

سلمانپور گفت: نقش بي بديل دانشمندان و شهداي هسته اي در اين پيروزي را بايد ارج نهاد و همچنان تيم مذاکراه کننده براي پيروزي هاي بعدي در مذاکرات هسته اي بايد در مسير ولايت و شهداء حرکت کنند.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 23612

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23612/راهبرد-رهبري-مقاومت-ملت-ايران-عامل-اصلي-موفقيت-مذاکرات-هسته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir