کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری:

لزوم بکارگیری نخبگان در امور اجرایی و مدیریتی استان

25 تير 1394 ساعت 10:25

رئیس بنیاد نخبگان استان گفت: برای بکارگیری نخبگان در امور اجرایی و مدیریتی استان بر اساس بخشنامه های موجود ادارات باید از پتانسیل نخبگان در مجموعه خود استفاده نمایند.


به گزارش جهانبین نیوز مجتبی بنیادیان رئیس بنیاد نخبگان استان سیاست‌های بنیاد نخبگان را در سه محور اصلی، نهادینه کردن فرهنگ نخبه پروری و نخبه گماری، ایجاد فضای صمیمی و هم افزایی بین مراکز آموزشی عالی، مراکز رشد و پارک علم و فناوری و نیز ترویج فرهنگ اخلاق نخبگی بیان کرد.

وی افزود: نخبه پروری جزء وظایف همه دستگاه‌ها می‌باشد به خصوص مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش است.

وی گفت: مراکز آموزش عالی نقش مهمی در این حوزه ایفا می کنند و بنیاد ملی نخبگان در کنار سایر نهادها در شناسایی و حمایت از استعداد های برتر انجام وظیفه می کند.

بنیادیان بر لزوم بکارگیری نخبگان در امور اجرایی و مدیریتی استان تاکید کرد و افزود: بر اساس بخشنامه های موجود ادارات باید از پتانسیل نخبگان در مجموعه خود استفاده نمایند.

وی در ادامه گفت: بکارگیری نخبگان تنها استخدام آنها نیست بلکه استفاده بهینه از استعداد و خلاقیت آنها برای رفع مشکلات حوزه کاری و کیفیت بخشی به خدمات ادارات مد نظر می باشد.

 بنیادیان به اهمیت تبدیل علم به ثروت و نقش مراکز رشد دانشگاهی و پارک های علم و فناوری که پیشتازان عرصه تولید ثروت از علم می باشند، اشاره و تاکید کرد: با تقویت مراکز رشد دانشگاهی و پارک علم و فناوری می توان به موفقیت هر چه بیشتر کارآفرینان و نخبگان کمک نمود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 23606

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23606/لزوم-بکارگیری-نخبگان-امور-اجرایی-مدیریتی-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir