کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري:

هوشياري و نگاه تيزبينانه امام راحل به حوادث جهان اسلام ،دليل نامگذاري جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهاني قدس بود

19 تير 1394 ساعت 15:10

مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري گفت:هوشياري و نگاه تيزبينانه امام راحل به حوادث جهان اسلام و حمايت از مظلومان فلسطين دليل نامگذاري جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهاني قدس بود که لازم است تمامي مسلمانان و رهبران اسلامي براي زنده نگهداشتن آن اهتمام بورزند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد مراد رئيسي مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري امروز در راهپيمايي روز جهاني قدس که با حضور مردم مومن و روزه دار شهرستان اردل برگزار شد اظهار داشت: امروز ملت بزرگ ايران اسلامي همزمان با جهان اسلام قهر و خروش مقدس خود عليه رژيم اشغالگر قدس را سر دادند.

رئيسي افزود:امام خميني(ره) با تيز‌بيني و با بهره‌گرفتن از آيات قرآن و با تفکر عدالت، روز قدس را مظهر مبارزه با هرگونه تجاوز و ظلم دانسته و آخرين جمعه ماه رمضان را روز قدس قرار دادند تا در طول تاريخ ماندگار شود.

وي بيان کرد: بر اساس فرموده امام(ره)، عدالت طلبان در اين روز اعتراض خود را نسبت به استکبار جهاني نشان مي‌دهند و در هر سال به يک ديد جديد و گسترده‌تر به اين نتيجه مي‌رسيم که اين تيزهوشي امام خميني(ره) راهبردي اساسي براي اعتراض مردم به جان به ظلم و استکبار ايجاد کرده است.

اين مقام مسئول با تأکيد بر تيزبيني امام راحل در نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهاني قدس اظهار داشت: امام خميني(ره) با نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهاني قدس براي هميشه اين موضوع را زنده نگه داشتند که اين نشان دهنده تيزبيني، آينده نگري و هوشمندي امام راحل است.

رئيسي گفت: مردم ايران اسلامي با حضور باشکوه خود در راهپيمايي روز جهاني قدس نشان دادند که راه امام را ادامه داده و از حمايت مردم فلسطين دست نمي کشند.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 23506

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23506/هوشياري-نگاه-تيزبينانه-امام-راحل-حوادث-جهان-اسلام-دليل-نامگذاري-جمعه-آخر-ماه-مبارک-رمضان-عنوان-روز-جهاني-قدس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir