:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - روز قدس بهترین فرصت برای تقویت وحدت و روحیه همگرایی منطقه‌ای کشورهای اسلامی - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

روز قدس بهترین فرصت برای تقویت وحدت و روحیه همگرایی منطقه‌ای کشورهای اسلامی

16 تير 1394 ساعت 10:13

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: اهداف آمریکا با سردمداری آل سعود باید روشنگری شود تا به این وسیله هم توطئه‌های آن‌ها خنثی گردد و هم چهره واقعی این شیاطین برای مردم ایران و جهان نمایان گردد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان علی گرجی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار جهانبین نیوز روز جهانی قدس سرنوشت‌سازترین روز در بحث نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: روز جمعه ۱۹ تیرماه راهپیمایی در شهرکرد از چهار راه بازار شروع شده و به سمت چهارراه ولی‌عصر، چهارراه بوعلی، بلوار آیت‌الله طالقانی و سپس مصلی خواهد بود.

گرجی مبتکر نامگذاری این روز را امام خمینی (ره) دانست و ادامه داد: آنچه در ستاد انتفاضه و روز قدس دنبال می‌شود برجسته‎‌سازی نقش و دستاوردهای پیروزمندانه جبهه مقاومت ضدصهیونیست و ایستادگی فلسطین در مقابل اسرائیل غاصب با تاکید بر پیروزی‌ در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۹ روزه است.

وی با اشاره به اهداف ستاد انتفاضه و روز قدس بیان کرد: ستاد به دنبال تبیین ابعاد و زوایای رویکرد و دیدگاه‌های امام و مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد و کلید اساسی حل مسئله قدس و فلسطین است.

گرجی تبیین سیاست‌های نظام سلطه رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب در تجهیز و حمایت از داعش، تروریست‌های اجاره‌ای سلفی و تکویری در سوریه و عراق را از دیگر اهداف ستاد برشمرد و ادامه داد: هدف دیگر ستاد انعکاس روحیه سلطه‌ستیزی و پشتیبانی ملت ایران و دیگر ملل اسلامی از انتفاضه و مقاومت فلسطین است.

وی خاطر نشان کرد: تاکید بر اهمیت تقویت وحدت و روحیه همگرایی منطقه‌ای کشورهای اسلامی و مقابله با تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد ائتلاف‌های شیطانی در راستای گسترش تضاد و اختلاف بین ملل و مذاهب اسلامی یکی دیگر از اهداف ستاد انتفاضه و روز قدس است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تبیین نقش و جایگاه روز قدس در زنده نگهداشتن عزم و اراده و حمایت مسلمین از آرمان روز قدس و اعتراض جهان اسلام علیه اسرائیل و نیز تداوم مقاومت و مبارزه ملت فلسطین در داخل کشورشان است تاکید کرد: از دیگر اهداف ستاد تاکید بر ضرورت دشمن‌شناسی و روشنگری نسبت به توطئه‌ها و مقاصد نظام سلطه و قدرت‌های زورگو در منطقه است.

گرجی نمایش دستاوردهای ۶۶ ساله مقاومت و انتفاضه، تشریح پیامدهای اعتماد به غرب و سردمداران سلطه و استکبار در انقلاب‌های مردم مسلمان منطقه و تلاش دشمنان اسلام و وحدت مسلمین در جلوگیری از انحراف حرکت بیداری اسلامی و بسترسازی حضور گسترده اقشار و آحاد ملت ایران و تشویق جهانیان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر جهان را از دیگر اهداف ستاد انتفاضه و روز قدس عنوان و ادامه داد: نکته مهمی که امسال باید بشدت به آن توجه گردد این است که افکار را برای خنثی‌سازی توطئه آمریکا و آل سعود برای براندازی ملت فلسطین، آماده سازیم.

وی بسترسازی و روشنگری برای خنثی‌سازی توطئه‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود بر علیه یمن، فلسطین و سوریه را بسیار مهم دانست و افزود: اهداف آمریکا با سردمداری آل سعود باید روشنگری شود تا به این وسیله هم توطئه‌های آن‌ها خنثی گردد و هم چهره واقعی این شیاطین برای مردم ایران و جهان نمایان گردد.

گرجی از سخنورهای خواست دستاوردها و برکات روز جهانی قدس را اعلام نمایند و در لیالی قدر جایگاه معنوی مسجدالاقصی را برای دولت‌ها، مردم، خانواده‌ها و افراد بیان و پیامدها و بازتاب‌های روز بزرگ قدس در دنیا را برای مردم تشریح نمایند.



انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 23443

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23443/روز-قدس-بهترین-فرصت-تقویت-وحدت-روحیه-همگرایی-منطقه-ای-کشورهای-اسلامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir