کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماز عيد فطر در شهرکرد، کي و در کجا برگزار مي شود؟

15 تير 1394 ساعت 18:46

نشست برنامه ريزي و هماهنگي دستگاه هاي اجرايي شهرستان شهرکرد براي برگزاري هر چه با شکوهتر نماز عيد سعيد فطر در فرمانداري برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري شهرستان شهرکرد با اشاره به اينکه عيد سعيد فطر از بزرگترين و مهمترين اعياد اسلامي به شمار مي رود، گفت: هدف از برگزاري اين جلسه در واقع برنامه ريزي و هماهنگي دستگاه هاي اجرايي در جهت برگزاري هر چه با شکوهتر نماز عيد سعيد فطر مي باشد.

وي  افزود: عيد فطر روز تولد دوباره انسان ها و تحفه ي خداوند به مومناني است که با تحمل سختي و امساک به غبار روبي خانه دل پرداخته اند.

نوذر حيدري در جلسه برنامه ريزي نماز عيدسعيدفطر اظهار کرد: انسان هاي مومن در طول ماه پر برکت رمضان با اطاعت فرمان خدا، عمل به واجبات، تحمل گرسنگي و تشنگي و عبادت حق در واقع به تربيت نفس خود و ترک لذت گناه مي پردازند.

 

حيدري، احسان و اکرام ايتام در ماه مبارک رمضان را ضروري دانست و تصريح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت خوبي براي احسان و نيکوکاري است و خيرين مي توانند با شرکت در طرح هاي اطعام نيازمندان و اکرام ايتام از برکات اين ماه پر برکت استفاده کنند.  

شايان ذکر است: در پايان جلسه مقرر گرديد اقامه نماز عيد سعيد فطر در مصلي امام خميني(ره) شهرکرد راس ساعت 6:30 صبح برگزار گردد.


انتهاي پيام1020ج /510ب

 


کد مطلب: 23435

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23435/نماز-عيد-فطر-شهرکرد-کي-کجا-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir