۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۲۳۳۳۵
شهردار شهرکرد خبر داد:

کاسته شدن بار ترافیکی معابر شهرکرد با احداث کنارگذر شرق و شمال شرقی

شهردار شهرکرد از آغاز عملیات عمرانی ساخت کنارگذر شرق و شمال شرقی شهرکرد خبر داد.
کاسته شدن بار ترافیکی معابر شهرکرد با احداث کنارگذر شرق و شمال شرقی
به گزارش جهانبین نیوز نورالله غلامیان دهکردی، طول این کنارگذر را ۱۵ کیلومتر از میدان قمر بنی هاشم (ع) تا جاده سامان عنوان کرد و افزود: امسال ۹ کیلومتر از این محور توسط شهرداری شهرکرد و اداره کل راه و شهرسازی استان ساخته می شود.

وی افزود: در فاز نخست، عملیات ساخت کنار گذر شرق و شمال شرقی شهرکرد از میدان قمر بنی هاشم (ع) به سمت دانشگاه آزاد اسلامی و آرامستان جدید این شهر در ۲ باند و با عرض ۱۲ متر اجرایی شده است.

شهردار شهرکرد کل اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه را ۳۰۰ میلیارد ریال را اعلام کرد و گفت: برای ساخت فاز نخست این محور به طول ۹ کیلومتر حدود ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی افزود: در سال جاری ۳۰ میلیارد ریال توسط معاونت عمرانی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان و همچنین ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری شهرکرد برای ساخت این کنار گذر اختصاص یافته است و مقرر گردیده اجرای آسفالت این محور از سوی اداره راه و شهرسازی استان صورت پذیرد.

غلامیان دهکردی با اشاره به اینکه ساخت کنار گذر شرق و شمال شرقی شهرکرد یک شریان حیاتی برای مرکز استان است تصریح کرد: با احداث این محور از بار ترافیکی معابر شهرکرد کاسته می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در آینده از این محور به سمت سامان و نجف آباد صورت می گیرد، زیر ساخت ها و تأسیسات شهری مرکز استان حفظ خواهد شد و از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

شهردار شهرکرد همچنین کاهش بار ترافیکی معابر شرق و غرب شهرکرد، تأمین امنیت شهروندان و خودروها، روان سازی ترافیک در عبور و مرور را از جمله اهداف مهم این کنار گذر برشمرد.

غلامیان دهکردی با اشاره به اینکه با احداث این محور، مسیر شرق شهرکرد به جاده سامان نزدیک تر می شود افزود: پیش بینی می شود در صورت مساعد بودن شرایط جوی فاز نخست پروژه تا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه هم اکنون کار آزادسازی املاک سپاه انقلاب اسلامی و زمین های کشاورزی که در مسیر ساخت این محور قرار گرفته به سرعت در حال انجام و توافق می باشد، از زحمات و پیگیری های استاندار محترم استاندار، حوزه معاونت عمرانی استانداری، شورای اسلامی شهر و همچنین همکاری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان به منظور بازگشایی این جاده تشکر و قدردانی کرد.

شهردار شهرکرد تأکید کرد: با ساخت کنار گذر شرق و شمال شرقی شهرکرد کاربری زمین های کشاورزی اطراف این محدود به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و شهروندان مراقب هرگونه اقدام و سوء استفاده افراد سود جو در این زمینه باشند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۶:۴۰

30 Dec 2019