۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۲۳۲۹۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

فعالیت 276 واحد و تعطیلی 120 واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرکرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از تعطیلی ۱۲۰ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرکرد خبر داد و گفت: شش واحد تولیدی آن به علت اجرائیات بانک‌ها از سال ۹۰ متوقف شده‎اند و ۱۱۰ تا۱۱۳ واحد هم حدود ۱۰ سال است فعالیتی ندارند که در ماه آینده شناسنامه‌هایشان باطل می‌شود.
فعالیت 276 واحد و تعطیلی 120 واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرکرد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز سید نعیم امامی در آیین تجلیل از سرمایه گذاران و تولید کنندگان برتر استان گفت: با راه اندازی صنایع کوچک و بزرگ در چهارمحال و بختیاری زمینه اشتغال بسیاری از جوانان فراهم خواهد شد.

امامی با اشاره به اینکه لازم است واحد های تولیدی بیشتری در استان اضافه شود تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که واحدهای نیمه تمام و واحدهای در شرف ساخت هرچه سریعتر در دایره صنعت اضافه شوند

این مسئول خاطرنشان کرد: در شهرک صنعتی شهرکرد ۲۷۶ واحد تولیدی فعال است و در این واحدها ۳۶۰۷ نفر مشغول به کار هستند هم‌چنین ۷۰ طرح تبدیل به کارخانه با فعالیت ۶۴۰ نفر نیز در این شهرک در حال اجراست.

امامی از تعطیلی ۱۲۰ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهرکرد خبر داد و گفت: شش واحد تولیدی آن به علت اجرائیات بانک‌ها از سال ۹۰ متوقف شده‎اند و ۱۱۰ تا۱۱۳ واحد هم حدود ۱۰ سال است فعالیتی ندارند که در ماه آینده شناسنامه‌هایشان باطل می‌شود.

وی تاکید کرد: بازار داخلی توان جذب تولیدات داخلی را ندارد و واردات بی‌رویه کالا در کشور سبب شده است تا تولیدات داخلی آنچنان که باید نتوانند در بازار داخلی کشور به فروش برسند و این مشکلی اساسی برای اقتصاد کشور است.

لازم به ذکر است در این همایش از هفت نفر از فعالان نمونه واحدهای صنعتی، معدنی، بهره بردارنمونه، مکتشف برتر، طراح وایده پرداز برتر صنعتی استان تجلیل شد.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۱:۴۷

29 Dec 2019