۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۲۳۱۵۷
با حکم قضايي؛

خودرو هاي متخلف و مزاحم در شهرکرد به نمايش گذاشته مي شوند

فرماندار شهرکرد گفت: در جهت دفاع از حقوق شهروندان و ايجاد رضايت مندي براي عابرين پياده وامنيت ترافيكي خودروهاي پرتخلف و مزاحم در برخي نقاط شهر به نمايش در مي آيند.
خودرو هاي متخلف و مزاحم در شهرکرد به نمايش گذاشته مي شوند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حميد ملک پور فرماندار شهرکرد گفت: در پي نارضايتي شهروندان از حضور بعضي از خودروهاي مزاحم كه اقدام به حركات نمايشي در سطح شهر مي كردند پليس راهنمايي و رانندگي در جهت دفاع از حقوق شهروندان و ايجاد رضايت مندی براي عابرين پياده و امنيت ترافيكي در بعضي از خيابان هاي كه داراي طول بيشتر بود تصمیم گرفت اقدام ويژه اي را به عمل آورده و به صورت ويژه با كنترل محسوس و نامحسوس، اين خودروها را توقيف و به پاركينگ هدايت كند.

ملك پور گفت : با هماهنگي مقام محترم قضايي ، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي و فرمانداري شهرستان، تعدادي از خودروهاي متخلف توقيف شده، در ميدان انقلاب شهركرد به نمايش گذاشته شد.

وي همچنين تصريح كرد : به نمايش گذاشتن خودروها در ميادين اصلي، صدور جرائم سنگين و اخذ تعهد نامه محضري از مالكان فقط گوشه اي از تدابير انديشده شده پليس براي برخورد با رانندگاني است كه قانون شكني مي كنند و مانع از آسايش عابران و ساكنان خيابان هاي شهركرد مي شوند.

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به ميزان تخلف رانندگان اين خودروها گفت : رانندگان اين خودروها با گذراندن يك سري كلاس هاي باز آموزي مقررات راهنمايي و رانندگي و همچنين كلاس هاي حقوق شهروندي و با هماهنگي مقام قضايي خودرو ي اين افراد حداقل ۱۵ روز توقيف مي شود.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۳:۱۹

31 Dec 2019