۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۲۳۱۲۳
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نمازجمعه

مهمترين پيام شهداي غواص اين است که با دستان باز چه مي کنيد ؟

امام جمعه کوهرنگ گفت: اگر بخواهيم مهم ترين پيام ها آن را عنوان کنيم بايد بگوييم که اين شهدا آمدند تا به ما و مسؤولان اين نظام بگويند که ما با دستان بسته تسليم دشمن نشديم، امروز شما با دستان باز چه مي کنيد؟
مهمترين پيام شهداي غواص اين است که با دستان باز چه مي کنيد ؟
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ، در خطبه هاي نماز جمعه کوهرنگ، با سفارش همگان به رعايت تقواي الهي، به فرارسيدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: اين ماه داراي عظمت و جايگاه بلندي است که بايد قدر آن را دانست و از ظرفيت هاي آن به نحو احسن استفاده کرد.

حجت الاسلام سيدشهاب الدين طباطبايي با اشاره به ويژگي هاي اين ماه معنوي اظهار داشت: برکت دروازه ورود به ماه مبارک رمضان و نخستين ويژگي اين ماه نوراني است که خداوند به انسان روزه دار ارزاني مي دارد.

امام جمعه کوهرنگ رحمت را دومين ويژگي اين ماه سراسر نور بيان کرد و گفت: در ماه رمضان مردم در درياي رحمت حق تعالي غرقند و بيشتر مرود لطف خداوند مهربان قرار مي گيرند تا آن جا که براي خواب انسان مومن و روزه دار هم ثواب مي نويسند.

اين مقام مسؤول مغفرت و غفران الهي را سومين ويژگي منحصر به فرد ماه رمضان دانست و گفت: در ماه رمضان درهاي توبه و استغفار به روي انسان هاي مومن گشوده مي شود و بدبخت و ذليل آن است که ماه رمضان تمام شود و مورد مغفرت و بخشش خداوند منان قرار نگرفته باشد.

حجت الاسلام طباطبايي در ادامه بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در جامعه تأکيد کرد و گفت: همه نسبت به صيانت از اين ماه مبارک مسؤول هستند و نبايد نسبت به بي حرمتي ها بي تفاوت شد؛ بي حرمتي به ماه مبارک رمضان جرم است و مجرم بايد از سوي دستگاه هاي متولي مورد بازخواست قرار گيرد.

وي در ادامه با تشکر از حضور باشکوه مردم در مراسم تشييع شهداي غواص خاطرنشان کرد: اين تشييع باشکوه، نشاط و پويايي دوباره اي به انقلاب و جامعه ولايتمدار تزريق کرد که با پيام پرمعنا و پرمضمون رهبر معظم انقلاب حال و هواي ديگري گرفت.

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به پيام هاي گوناگون حضور اين شهداي غواص در کشور، تصريح کرد: اگر بخواهيم مهم ترين پيام ها آن را عنوان کنيم بايد بگوييم که اين شهدا آمدند تا به ما و مسؤولان اين نظام بگويند که ما با دستان بسته تسليم دشمن نشديم، امروز شما با دستان باز چه مي کنيد؟
وي با اشاره به هفته اول تيرماه و نامگذاري اين هفته به عنوان هفته صرفه جويي در آب اظهار داشت:از آن جايي که ذخاير آب زيرزميني به شدت کاهش يافته است، مراقبت از آب و اصلاح شيوه مصرف را ضروري است که همگان بايد به آن توجه ويژه داشته باشند.

امام جمعه کوهرنگ همچنين رأي مجلس شوراي اسلامي در 31 خردادماه سال 60 مبني بر عدم کفايت بني صدر و عزل او در يکم تيرماه همان سال را يادآور شد و با تأکيد بر اين که اين جايگاه هم مي تواند انسان را ماندگار تاريخ کند و هم اين که به پست ترين جايگاه ها سوق دهد، تصريح کرد: جايگاه رييس جمهوري در ايران هم جايگاه شهدات بوده است و هم جايگاه رهبري نظام و هم جايگاه افرادي همچون بني صدر خائن؛ بنابراين بايد بدانيم که اگر در مسير ولايت حرکت و به خواسته هاي مردم توجه کرديم و خدامحوري را محور همه برنامه ها قرار داديم سربلند خواهيم شد.
 

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۹:۵۷

29 Dec 2019