۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۲۳۱۰۸
مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل:

اردل، مقام اول توليد ماهي را در استان دارد

مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل گفت: اين شهرستان با توليد سالانه ۵۴۰۰ تن ماهي سردابي مقام اول توليد ماهي سردابي در استان را دارد.
اردل، مقام اول توليد ماهي را در استان دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مهندس مسعود ميرزايي مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل با تبريک هفته جهاد کشاورزي، پيشرفت و بستر اقتصادی کشور را مرهون تلاش بی وقفه و شبانه روزی کشاورزان عنوان کرد و گفت آنان از راه حلال و بدون دغدغه فکری به دنبال رزق و روزی حلال طبق آمرزه هاي ديني هستند و کشاورزي يکي از مبارک ترين شغل هاست واز نظر ديني اهميت بسزائي دارد .

ميرزايي در ادامه به ممهترين توليدات کشاورزي شهرستان اردل اشاره کرد و افزود: اين شهرستان با توليد سالانه ۵۴۰۰ تن ماهی سردابي رتبه اول توليد ماهي سردابی در استان دارد.

وي با بيان اينکه بيشترين توليد ماهي در مجتمع پرورش ماهي سردابي رفن است افزود: اين ميزان ماهي توليد از مزرارع پرورش ماهي سرد آبي ميانکوه، عزيز آباد، کاج ،رفن و رستم آباد اين شهرستان توليد گرديده که علاوه بر تأمين نياز داخلي استان، ۷۰ درصد آن به استان هاي همجوار نيز صادر مي شود.

مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل اظهار کرد علاوه بر توليد ماهی در اين شهرستان در شاخه هاي کشاورزي ديگر از نظير گندم ديم، برنج و پياز توليدات خوبي داشتيم.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۹:۵۳

29 Dec 2019