کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خبر داد:

برگزاری بیش از 190 برنامه برای بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) و قیام پانزده خرداد در چهارمحال و بختیاری

24 خرداد 1394 ساعت 11:32

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: 190 برنامه به منظور بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد، با حضور چمعیتی بالغ بر93 هزار نفر شرکت کننده در استان برگزار گردید.


به گزارش جهانبین نیوز علی گرجی تبیین سیره امام خمینی(ره) در جامعه به‌منظور حرکت در مسیر انقلاب اسلامی را ضروری دانست و افزود: در همین راستا، بیش از همایش‌ با شرکت بیش از ۶۰۰۰ نفر در استان برگزار گردید.

گرجی انقلاب اسلامی را باعث دگرگونی و تحولی عظیم در صحنه حیات اجتماعی، سیاسی مردم مسلمان ایران برشمرد و تصریح کرد: در مفهومی که حضرت امام (ره) از «انتظار» ارائه دادند، نه تنها از سکون و سکوت خبری نیست، بلکه تلاش برای تحقق قدرت اسلام و آماده‌شدن زمینه ظهور موج می‌زند.

وی گفت: برنامه‌های گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد، از روز پربرکت نیمه شعبان، رنگ و بوی معنوی خاصی به خود گرفته بود و با توجه به همین تقارن، همایش امام خمینی(ره) احیاگر فرهنگ انتظار در عصر حاضر در مرکز استان برگزار شد.

گرجی در ادامه اسلام را خط قرمز امام خميني(ره)، دانست و تصریح کرد: امـام خمینی از همان ابتدای پیروزی انقلاب، اسـلام را خط قرمز عنوان کرد و تصمیم‌های مهم خود را برمبنای قوانین آن قرار داد و با احدی بر سرآن معامله نمی‌کردند.

به گفته وی، مسابقات فرهنگی، ۳۵ مراسم ویژه در شهرهای استان، ۱۰۷ برنامه در مساجد محوری، بقاع متبرکه و حسینیه‌های شهدای استان، بکارگیری ۱۳۵ سخنران برجسته در برنامه‌ها، تهیه و ارائه پنج تیزر تبلیغاتی به صدا و سیما، مراسم دعای ندبه به یاد امام عزیز(ره) و شهدای ۱۵ خرداد، مراسم تبیین ثمرات و برکات وجود مبارک امام(ره) و حماسه ۱۵ خرداد در ۲۴ میعادگاه نماز جمعه استان، چاپ ۱۸ مورد اقلام تبلیغی جذاب و پرمحتوا و... سایر برنامه‌هایی هستند که در راستای بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در سراسر استان برگزار شد.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 23036

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23036/برگزاری-بیش-190-برنامه-بزرگداشت-ارتحال-حضرت-امام-ره-قیام-پانزده-خرداد-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir