۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۲۲۹۹۱
مدير کل صدا و سيماي استان خبر داد:

پيشنهاد 120 ايستگاه ديجيتال صدا و سيماي چهارمحال و بختياري روي ميز معاون رئيس جمهور

مديرکل صدا و سيماي استان گفت: در حال حاضر پيشنهاد ايجاد 120 ايستگاه براي طرح ديجيتال چهارمحال و بختياري به معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور داده شده است.
پيشنهاد 120 ايستگاه ديجيتال صدا و سيماي چهارمحال و بختياري روي ميز معاون رئيس جمهور
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر علي رامک مدير کل صدا و سيماي استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به کوهستاني بودن چهارمحال و بختياري، براي راه اندازي ايستگاه هاي پوشش شبکه هاي ديجيتالي استان، نزديک به 50 ميليارد ريال اعتبار پيش بيني شده است.

رامک با بيان اينکه هم اکنون 14 ايستگاه ديجيتال در حال سيگنال رساني به مردم استان است، افزود: تمامي مراکز شهرستاني و چند بخش ديگر از پوشش اين شبکه ها بهره مند هستند.

وي  خاطر نشان کرد: تلاش مي شود با همکاري متقابل با استانداري، تا پايان سال 95 بيش از 90 درصد مردم استان از شبکه ديجيتال اين سازمان بهره مند شوند.

مديرکل صدا و سيماي استان دليل اختلالات اخير شبکه هاي ديجيتال را تعميرات و تنظيم بهينه فضاي فرکانسي ديجيتال از سوي تهران عنوان کرد و  اظهار داشت: هم اکنون اين مشکل رفع شده است و هيچ خللي بر روي گيرندگان ديجيتال مردم وجود ندارد.

وي در خصوص قطعي شبکه هاي سيماي شهرستان بن نيز گفت: همکاران ما به محض اطلاع يافتن از مشکل فني ايستگاه بن، سريعا به محل اعزام و موارد نقص و کمبود آن را برطرف کردند.

رامک بيان داشت: توليد چندين اثر مستند و تله فيلم در سال‌هاي اخير، برنامه‌هاي راديويي جذاب و آموزنده، انعکاس اخبار شهرستان ها در بخش‌هاي مختلف خبري و بهره‌مندي از قابليت امکان ارسال خبر و تصوير از طريق فيبر نوري براي خبرنگاران  از اقدامات پايه اي صدا و سيماي مرکز استان چهارمحال و بختياري محسوب مي‌شود.

به گفته وي، توسعه سامانه پخش ديجيتال و معرفي قابليت‌ها، پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هاي مستعد پيشرفت در  چهارمحال و بختياري، بايستي جزو برنامه‌هاي اولويت‌دار مسئولان قرار گيرد.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۳:۲۷

29 Dec 2019