۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۲۲۹۴۳
معاون آموزشي اداره اموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ

جامعه بدون وجود رهبر سر به نا کجا آباد خواهيد کشيد

روح الله اميريان گفت: بايد به عمق نگاه و بصيرت رهبر انقلاب پي برد و بدون تعارف اذعان نمود جامعه بدون وجود رهبر سر به نا کجا آباد خواهيد کشيد.
جامعه بدون وجود رهبر سر به نا کجا آباد خواهيد کشيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر ،  معاون آموزشي اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ پيرامون بيانات مقام معظم رهبري در ۱۴ خرداد در حرم امام خميني (ره) اظهار کرد: بايد به عمق نگاه و بصيرت رهبر انقلاب پي برد و بدون تعارف اذعان نمود که جامعه بدون وجود رهبر سر به نا کجا آباد خواهيد کشيد.

روح الله اميريان افزود: ابتدا بايد گفت که معظم له بنا بر وظيفه ديد باني و حفظ ارزش هاي ذاتي انقلاب اسلامي اين رسالت آگاه نمودن جامعه از آسيب ها و خطرات احتمالي در بستر زمان را بخوبي انجام نمودند.

اميريان با بيان اينکه ايشان هدف و مسير را با تاکيد بر خطرات موجود در راه تعالي جامعه اسلامي بيان مي کنند افزود: مهم اين است که مستمعين و مسئولين تا چه حد اين بيانات را درک نموده و به کار ببندند.

روح الله اميريان تاکيد کرد: امسال حضرت آقا به نکته اي اشاره کردند که بسيار اهميت فروان داشت و آن هم اينکه ايشان اين موضوع را بعنوان تحريف شخصيت امام (ره) شروع نمودند.

معاون آموزشي اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ گفت: بايد ديد در ظرف اين يکي دو سال گذشته چه اتفاقاتي در بستر اجتماع و در بين شخصيت هاي ممتاز سياسي، اجتماعي و فرهنگي و غيره ايجاد شده که رهبر انقلاب نسبت به دقت مردم در مورد شخصيت امام که مورد هجوم قرار گرفته است تذکر مي دهند.

اميريان در ادامه خاطر نشان کرد: مورد بعدي با دقت در تصاوير دريافتي از لحظه سخنراني حضرت آقا ديده مي شود که يکي از فرش هاي بسيار ساده از بيت رهبري در جايگاه سخنراني رهبربر روي فرش هاي گرانقيمت حرم پهن شده است و ايشان در ادامه بيانات خود ساده زيستي امام و دوري از تکلفات زندگي مادي بسيار اشاره مي کند و سوال اينجاست آيا اين در مرام رهبران ساده زيست جامعه اسلامي ما هست؟ اين اخطاري بود که آقا اشاره فرمودند.

روح الله اميريان در پايان گفت: آن چيزي که رهبري از همه بيشتر بر آن تاکيد داشتند، تاکيد بر نقش استکباري امريکا و ضعف استراتژي ليبرال در جامعه امروز که مسير گفتگوهاي هسته اي را نمايان کرد.


انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۷:۴۸

29 Dec 2019