۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۲۲۸۷۲
امام جمعه شهر اردل:

مسئولان برای رفع محرومیت شهرستان اردل با جدیت تلاش کنند

حجت الاسلام موسي سلمانپور گفت: شهرستان اردل گرفتار فقر، بيکاري و محروميت است. از مسئولان انتظار مي رود جهت حل مشکلات مردم ولايتمدار اين شهرستان با جديت تلاش کنند.
مسئولان برای رفع محرومیت شهرستان اردل با جدیت تلاش کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت نمازگزاران به تقواي الهي و گراميداشت سالروز رحلت امام راحل و قيام ۱۵ خرداد اظهار داشت: ۱۵ خرداد مناسبت با عظمتي است که يکي از نقاط عطف در انقلاب اسلامي به شمار مي آيد.

سلمانپور با بيان اين که همواره بايد ياد و خاطره شهداي ۱۵ خرداد را در ذهن خود زنده نگه داريم خاطرنشان کرد: امام راحل همواره در خصوص نکوداشت ۱۵ خرداد تذکر دادند که اين روز بايد گرامي داشته شود زيرا حادثه ۱۵ خرداد حادثه استثنايي و کم نظيري بود.

وي به فرمايشات رهبري عظيم الشان در مرقد مطهر حضرت امام خميني(ره) اشاره کرد و افزود: نکات بسيار دقيقي در اين سخنراني وجود داشت که همه بايد روي اين سخن ها تامل کنيم تا شخصيت امام تحريف نشود و از اصول امام به انحراف نرويم.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل به برخي از مطالبات مهم شهرستان اردل اشاره کرد و افزود: شهرستان اردل نماد فقر،بيکاري و محروميت است از مسئولان انتظار مي رود جهت حل مشکلات مردم ولايتمدار اين شهرستان با جديت تلاش کنند.

وي افزود:تمام پروژه هايي که مي تواند شهرستان اردل را به سمت شکوفايي پيش ببرد راکد يا نيمه کاره هستند که مي بايست مسئولان براي تکميل اين پروژه ها کمر همت را ببندند تا هر چه زودتر اين شهرستان از محرويت بيرون بيايد.

در پايان نماز جمعه مردم ولايتمدار و شهيد پرور شهرستان اردل در حمايت از "گزاره برگ ملي هسته اي" اقدام به امضاي طومار نمودند.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۲:۵۹

17 Jan 2020