کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهدکودکی ها فضای چشمه زنه را پاکسازی کردند

24 خرداد 1394 ساعت 13:11

شهردار هفشجان گفت:برخی از مهدکودکی های شهر هفشجان فضای زیبا چشمه زنه را پاکسازی کردند.


فرهاد باقری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: برخی از مهدکودک های شهر هفشجان با همکاری شهرداری اقدام به پاکسازی فضای تفریحی چشمه زنه نمودند.

وی تصریح کرد : با توجه به اینکه چشمه زنه یک منطقه گردشگری است و همه روزه تعداد زیادی از گردشگران به این منطقه می آیند لازم است نسبت به حفظ این طبیعت همه اقشار همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

باقری اذعان داشت:این طرح در راستای حفظ منابع طبیعی و نگهداری از محیط زیست صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ محیط زیست باید از همه ظرفیت ها ممکن استفاده کرد بیان داشت : برای نگهداری محیط زیست و منابع طبیعی لازم است فرهنگ سازی لازم و کافی صورت گیرد.

باقری با اشاره به اینکه آموزش دادن به کودکان برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی امری لازم و ضروری است عنوان کرد:چنانچه به کودکان آموزش دهیم که محیط زیست را پاک نگه دارند در آینده قطعا محیط زیستی سالم و زیبا خواهیم داشت.

وی یاد آور شد: مهدکودکی های شهر هفشجان کیسه های زیادی از زباله را از منطقه گردشگری چشمه زنه جمع آوری نمودند و امید است بزرگ تر ها نیز از کودکان خود این اقدام زیبا را یاد بگیرند.

قابل ذکر است چشمه زنه یکی از مناطق گردشگری بسیار زیبا در شهر هفشجان است و هفشجان نیز در ۱۲ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.


کد مطلب: 22792

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22792/مهدکودکی-فضای-چشمه-زنه-پاکسازی-کردند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir