کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار شهرکرد خبر داد:

پیشرفت 23 درصدی عملیات نصب سازه فلزی برج دوقلوی شهرکرد

10 خرداد 1394 ساعت 8:11

شهردار شهرکرد گفت: عملیات نصب سازه اسکلت فلزی پروژه برج دوقلوی شهرداری شهرکرد، بزرگترین طرح عمران شهری چهارمحال و بختیاری به 23 درصد پیشرفت فیزیکی رسید.


به گزارش جهانبین نیوز نورالله غلامیان دهکردی با اشاره به وزن ۱۱ هزار تنی این سازه فلزی اظهار داشت: برآورد اولیه برای پروژه برج دوقلوی شهرداری شهرکرد ۱۵۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است که عملیات عمرانی آن ۳۰ ماه کاری به طول خواهد انجامید.

وی با بیان اینکه طرح برج دوقلوی شهرداری شهرکرد در زمینی به مساحت حدود ۶ هزار متر مربع واقع در میدان بسیج و در ۲۶ طبقه احداث می‌شود، گفت: واحدهای تجاری، خدماتی، درمانی، اداری، رفاهی و تفریحی از بخش‌های پیش‌بینی شده در این پروژه است.

غلامیان دهکردی افزود: در حال حاضر عملیات نصب سازی فلزی این پروژه با سرعت قابل قبولی در حال انجام است و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این روند با شتاب بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: در آینده به واسطه ساخت پروژه برج دوقلو شاهد ظرفیت های فراوان اشتغال زایی در شهرکرد، بام ایران زمین خواهیم بود.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: ساخت برج‌های دوقلوی شهرداری شهرکرد سیمای این شهر را متحول می‌کند.

غلامیان دهکردی بهره‌برداری از این برج‌ها را تحولی عظیم در چهره شهری شهرکرد عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: این استان زمینه شکوفایی بالایی دارد و از زیست بوم مناسبی برخوردار است.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 22769

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22769/پیشرفت-23-درصدی-عملیات-نصب-سازه-فلزی-برج-دوقلوی-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir