۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۲۲۷۲۷

تک نرخي شدن بنزين تاکسي داران بي انصافي بود+ عکس

يکي از تاکسي داران بروجني ضمن بيان اين که تاکسي داران با اين گراني بنزين به سختي ميتوانند نيازهاي زندگي خود را تامين کنند، گفت: تک نرخي شدن بنزين براي تاکسي داران بي انصافي بود.
تک نرخي شدن بنزين تاکسي داران بي انصافي بود+ عکس
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، تک نرخي شدن بنزين ما را برآن داشت تا با حضور در جمع تاکسي داران بروجني نظرات آنها را در اين خصوص جويا شويم.

يکي از تاکسي داران بروجني در پاسخ به اين سوال که آيا با گران شدن بنزين نرخ کرايه ها نيز افزايش يافته است يا نه، افزود: کرايه ها افزايش نيافته و بايد کرايه قبلي را بگيريم که با اين کرايه و اين گراني اصلا براي ما نميصرفد.

وي با بيان اين که در کمترين حد روزانه ۱۰ ليتر بنزين مصرف ميکنيم، اظهار کرد: بايد درکنار سوخت گاز حتما از بنزين هم استفاده شود چون گاز خشک است و استهلاک را بالا ميبرد.

يکي ديگر از تاکسي داران بروجني ضمن بيان اين که تاکسي داران با اين گراني بنزين به سختي ميتوانند نيازهاي زندگي خود را تامين کنند، گفت: تک نرخي شدن بنزين براي تاکسي داران بي انصافي بود.


ديگر راننده تاکسي با ابراز گلايه گفت: مسئولان بايد به نسبت گران شدن بنزين کرايه ها را نيز افزايش دهند تا بتوانيم با درآمد ناچيزي که داريم هزينه هاي زندگي خود را تامين کنيم.

وي ادامه داد: اين قيمت ها کفاف زندگي ما را نميدهد ولي مجبوريم کار کنيم چرا که شغلمان اين است و خانوادهايمان منتظر اين درآمد تاکسي هستند.

ديگر راننده تاکسي با بيان اين که افزايش نرخ بنزين براي خودروهاي عمومي ظلم و بي انصافي است، افزود: بايد يک فرقي بين خودروهاي شخصي و تاکسي وجود داشته باشد.


يکي ديگر از رانندگان تاکسي ادامه داد: مسافر کشي کفاف زندگي را نميدهد و اکنون هم با تک نرخي شدن بنزين اگر کرايه ها را افزايش ندهند اصلا به صرفه نيست.

وي به افزايش قيمت لوازم يدکي، روغن و لاستيک در چند سال اخير اشاره کرد و گفت: گران شدن بنزين بر روي کالاهاي ديگر هم اثر مي گذارد.

ديگر راننده تاکسي گفت: گران شدن بنزين براي رانندگان تاکسي تاثير خوبي ندارد؛ مسئولين بايد با برنامه ريزي صحيح به فکر اين قشر زحمت کش باشند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۵:۰۶

29 Dec 2019