کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرکرد:

عده ای با تجاوز به منابع طبیعی و اراضی عمومی زمین خواری می کنند

7 خرداد 1394 ساعت 13:08

فرماندار شهرکرد در خصوص پدیده زمین خواری در شهرستان اظهار داشت: یکی از بحث هایی که به شدت دنبال می کنیم موضوع زمین خواری است. عده ای با تجاوز به منابع طبیعی و اراضی عمومی زمین خواری می کنند که ما در فرمانداری به طور جدی موضوع را پیگیری می کنیم.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حمید ملک پور فرماندار شهرکرد در جلسه شورای شهرستان با اشاره به برنامه های دولت برای بهسازی معابر روستایی گفت:هرچند در برخی موارد آسفالت معابر در روستاها خوب انجام نشده است ولی قطعا آسفالت ۳۰۰ روستا در استان تا پایان امسال انجام خواهد شد. وی همچنین قول داد در یکی دو ماه آینده تحولی در روستاهای شهرستان شهرکرد در این زمینه به وجود اید.

فرماندار شهرکرد در خصوص پدیده زمین خواری در شهرستان هم اظهار داشت: یکی از بحث هایی که به شدت دنبال می کنیم موضوع زمین خواری است. عده ای با تجاوز به منابع طبیعی و اراضی عمومی زمین خواری می کنند که ما در فرمانداری به طور جدی موضوع را پیگیری می کنیم.

ملک پور همچنین آمارهای موجود در مورد وجود ۱۸ نقطه حادثه خیز در جاده فرخشهر-سورک را که در این جلسه مطرح شده بود غیر واقعی دانست و گفت: من شخصا این جاده را دیده ام و به نظر من در این مسیر حداکثر پنج یا شش نقطه حادثه خیز وجود دارد.

وی احداث کمربندی شرق و شمال شهرکرد را از برنامه های عمرای مهم شهرستان دانست و گفت: شهرداری، راه و شهرسازی، استانداری و فرمانداری شهرکر د مجموعا ۷ میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص داده اند.

در ادامه این جلسه با توجه به تغییراتی که در مدیران شهرستان ایجاد شده، مدیران جدید از جمله بخشدار مرکزی شهرکرد(مهدی کریم زاده)، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد(فرانک کبیریان)، اداره ورزش و جوانان (ساسان صادقی) و سرپرستان جدید ادارات راه و شهرسازی و اداره برق شهرکرد به اعضای شورای اداری معرفی شدند.

گفتنی است در انتهای جلسه شورای اداری شهرستان از مدیران فعال در ستاد دهه فجر و عرصه صیانت از حقوق شهروندی تجلیل شد.

انتهای پیام/۱۰۲۱ج


کد مطلب: 22725

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22725/عده-تجاوز-منابع-طبیعی-اراضی-عمومی-زمین-خواری-می-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir