کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل:

1500 کيلوگرم مواد غذايي فاسد در اردل معدوم شد

7 خرداد 1394 ساعت 11:41

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل از جمع آوري و معدوم سازي 1500 کيلوگرم مواد غذايي فاسد و تاريخ مصرف گذشته در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، اسماعيل اميدي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل اظهار داشت: با تلاش همکاران بهداشت محيط شبکه بهداشت و درمان اردل ۱۵۰۰ کيلو گرم مواد غذايي فاسد و تاريخ مصرف گذشته از فروشگاه هاي عرضه مواد غذايي در اين شهرستان جمع آوري و معدوم شد.

اميدی افزود: اين مواد غذايي شامل انواع مواد خوردني ،آشاميدني وآرايشي بهداشتي بوده که پس از شناسايي توسط بازرسان بهداشت محيط اين شبکه جمع آوري شده است.

وی ادامه داد: با نظارت مراجع قضايي و با حضور نماينده دادگستري، نسبت به معدوم سازي اين مواد غذايي در جايگاه مخصوص زباله شهرستان اردل اقدام شده است.

مدير شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل از شهروندان در خواست كرد در هنگام خريد مواد غذايي به تاريخ انقضاء و مجوز و پروانه وزارت بهداشت بر روي بسته بندي مواد غذايي دقت نمايند.

وي همچنين از شهروندان خواست شكايات و انتقادات خود را در خصوص توزيع مواد غذايي غير بهداشتي با واحد بهداشت محيط درميان بگذارند.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 22716

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22716/1500-کيلوگرم-مواد-غذايي-فاسد-اردل-معدوم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir