کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام و المسلمین نکونام:

اینکه دشمنان فکر می کنند با جنگ نیابتی می توانند به ایران ضربه بزنند یک خیال باطل است

3 خرداد 1394 ساعت 11:47

ما ایستاده ایم، مردم ایستاده اند و هرگز امکان ندارد که دشمنان به اهداف شومشان برسند. اینکه دشمنان فکر می کنند با جنگ نیابتی می توانند به ایران ضربه بزنند یک خیال باطل است و ابدا تاثیری در اراده ملت ایران نخواهد گذاشت.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین نکونام در مراسم نصب پرچم حضرت اباالفضل(ع) در میدان امام حسین(ع) شهرکرد با اشاره به جنایات دشمنان اسلام در کشورهای مسلمان گفت: در کشور یمن هر چه بیشتر بمب بر سر مردم ریخت می¬شود بیداری شان بیشتر و عمیق تر می شود. همچنین مردم لبنان، سوریه و عراق هم با وجود ظلم ها و مظلومیت ها همچنان مقاوم در مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی افزود: اگر امروز دشمن بر فشار، تحریم، پرورش و گسترش ترور و ترویسم در منطقه و حمایت آن می افزاید هیچ یک نشانه قدرت او نیست بلکه هر روز در حال تضعیف است و اسلام پیروز نهایی این میدان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان با تبیین درس مقاومت در مکتب امیرالمومنین و امام حسین(ع) گفت: بسیجیان، پاسداران، ارتشیان و همه ملت ایران درس مقاومت را از این مکتب گرفته اند که با جنود الهی همراهند و به تعبیر امیرالمومنین کوه¬ها متلاشی می شوند ولی لشکریان اسلام متزلزل نمی شوند. اینها درس مقاومت را از مکتب و سیره عمل اباعبدالله و امیرالمومنین آموخته اند و این است که امام فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: ما ایستاده ایم، مردم ایستاده اند و هرگز امکان ندارد که دشمنان به اهداف شومشان برسند. اینکه دشمنان سعی می کنند با جنگ نیابتی به ایران ضربه بزنند یک خیال باطل است و ابدا تاثیری در اراده ملت ایران نخواهد گذاشت.

وی در پایان با تاکید مجدد بر مقاومت ملت ایران گفت: هر چه تهدید بیشتر شود مقاومت و ایستادگی ما بیشتر می شود و این بیداری اسلامی است که پیروز است و این تجربه ۳۶ ساله انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/۱۰۲۱ج


کد مطلب: 22584

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22584/اینکه-دشمنان-فکر-می-کنند-جنگ-نیابتی-توانند-ایران-ضربه-بزنند-یک-خیال-باطل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir