کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان:

امام خميني پايه‌گذار تفکري بود که در هيج جاي دنيا نظير آن را نمي‌توان يافت

29 ارديبهشت 1394 ساعت 15:10

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان نيز با برشمردن ويژگي‌هاي برجسته امام خميني(ره) گفت: آن رهبر الهي، پايه‌گذار تفکري بود که در هيج جاي دنيا نظير آن را نمي‌توان يافت.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري 14 و 15 خرداد را فرصت مغتنمي براي بازشناسي انديشه‌هاي پيرخمين برشمرد و تأکيد کرد: امسال در برنامه‌ريزي‌هاي برگزاري مراسم بايد به فضاي معنوي نيمه شعبان توجه ويژه نمود و از اين معنويت براي برگزاري مراسمي در شأن آن شخصيت بزرگ بهره‌برداري کرد.
 
علي گرجي، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري در اولين جلسه ستاد برگزاري مراسم 14 و 15 خرداد با محوريت برگزاري مراسم در مناطق روستايي و عشايري، که با حضور رئيس شوراي استان، فرماندار، امام جمعه و مسئولين ادارات کوهرنگ در سالن جلسات فرمانداري کوهرنگ برگزار شد، با اشاره به نقش مؤثر عشاير در انقلاب‌اسلامي و جنگ تحميلي، بر ضرورت توجه بيشتر به اين مناطق تأکيد کردند.
 
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان نيز با برشمردن ويژگي‌هاي برجسته امام خميني(ره) گفت: آن رهبر الهي، پايه‌گذار تفکري بود که در هيج جاي دنيا نظير آن را نمي‌توان يافت.
 
وي، 14 و 15 خرداد را فرصت مغتنمي براي بازشناسي انديشه‌هاي پيرخمين برشمرد و تأکيد کرد: امسال در برنامه‌ريزي‌هاي برگزاري مراسم بايد به فضاي معنوي نيمه شعبان توجه ويژه نمود و از اين معنويت براي برگزاري مراسمي در شأن آن شخصيت بزرگ بهره‌برداري کرد.
 
گرجي، محوريت برنامه‌هاي بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني(ره) در شهرستان کوهرنگ را بر محور تبيين انديشه‌هاي سياسي و استكبار ستيزي امام خميني (ره) عنوان کرد و گفت: برگزاري ويژه مراسم در مناطق روستايي و عشايري از اهداف ستاد برگزاري مراسم ارتحال امام استان در سال جاري است.
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک


کد مطلب: 22505

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22505/امام-خميني-پايه-گذار-تفکري-هيج-جاي-دنيا-نظير-نمي-توان-يافت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir