کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری:

نیروگاه های برق آبی کوچک بر روی خط انتقال آب کوهرنگ ایجاد می شود

27 ارديبهشت 1394 ساعت 15:01

نیروگاه های برق آبی کوچک بر روی خط انتقال آب کوهرنگ و چشمه باغ رستم با مشارکت بخش خصوصی ایجاد می شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، قدرت الله بیگلری در پانل تخصصی آب و توسعه همایش ملی تدبیر در توسعه استان چهارمحال و بختیاری، در دانشگاه شهرکرد درباره پتانسیل های سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب استان گفت: این شرکت ۵۷۶ هزار نفر، معادل ۴۰ شهر استان را تحت پوشش خود قرار داده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختیاری، پروژه های آب رسانی به شهرهای لردگان و اردل را از جمله طرح های در حال اجرا توسط این شرکت برشمرد و افزود: تکمیل پروژه های ایجاد تأسیسات فاضلاب شهرهای هفشجان، لردگان و مناطق الحاقی شهرکرد و تله متری شهرکرد و شهرهای هفشجان، نافچ، فرخشهر، کیان، طاقانک و کوهرنگ را از دیگر برنامه های شرکت آب و فاضلاب استان دانست.

وی روش های سرمایه گذاری در بخش آب و فاضلاب را شامل استفاده از تسهیلات بانک های جهانی، توسعه اسلامی و توسعه و تجارت اکو دانست و افزود: فاینانس داخلی و خارجی نیز در پروژه های آب و فاضلاب سهم بسزایی دارند.

بیگلری، اقدامات انجام شده، شرکت آب و فاضلاب شهری استان در تشریح مشارکت بخش خصوصی گفت: تصفیه خانه های فاضلاب شهرهای بلداجی و گندمان و همچنین ایجاد نیروگاه های برق آبی کوچک بر روی خط انتقال آب کوهرنگ و چشمه باغ رستم را از جمله طرح های با مشارکت بخش خصوصی است.


کد مطلب: 22435

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22435/نیروگاه-های-برق-آبی-کوچک-روی-خط-انتقال-آب-کوهرنگ-ایجاد-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir