کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده ولي فقيه استان در يادواره شهداي شيخ شبان:

بهترين جهاد، خدمت به خانواده شهدا است

25 ارديبهشت 1394 ساعت 12:26

نماينده ولي فقيه استان و امام جمعه شهرکرد با بيان اينکه بهترين جهاد، خدمت به خانواده شهدا است افزود: خدمت به خانواده معزز شهدا وظيفه اصلي مسئولين بوده و نبايد اين خدمت را زياده خواهي تعبير کنيم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت السلام نکونام نماينده ولي فقيه استان و امام جمعه شهرکرد در يادواره ۸۴ شهيد شيخ شبان گفت: امروز با حضور در اين يادواره تمسک قلبي و قولي خود را به ولايت نشان مي دهيم.

وي تصريح کرد: روستاي شيخ شبان با تقديم ۸۴ شهيد و تعداد بي شماري آزاده و جانباز جلودار جبهه هاي نبرد حق عليه باطل بوده اند.

نکونام افزود: سيادت مردم اين روستا که اکثرا ذريه پيامبر اکرم (ص) هستند، علماي برجسته کشوري و حضور با بصيرت مردم اين روستا در صحنه هاي مختلف، ويژگي هاي بارز اين روستا بوده که در مکتب اهل بيت عليه السلام آموخته اند.


امام جمعه شهرکرد گفت: منابع درآمدي و کشاورزي اين روستا با مشکلاتي مواجهه است که رسيدگي به اين مشکلات جز وظايف اساسي و اصلي مسئولان است.


نماينده ولي فقيه استان بهترين جهاد را خدمت به خانواده شهدا خواند و افزود: خدمت به خانواده معزز شهدا وظيفه اصلي مسئولين بوده و نبايد اين خدمت را زياده خواهي تعبير کنيم.


وي در پايان از حضور رئيس دفتر مقام معظم رهبري در اين برنامه تقدير و تشکر نمود و گفت: يکي از افتخارات مردم اين روستا پيام مقام معظم رهبري است که توسط حجت‌الاسلام و المسلمين محمدي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري قرائت خواهد شد و هميشه در اذهان مردم اين روستا ثبت و ضبط خواهد شد.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 22415

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22415/بهترين-جهاد-خدمت-خانواده-شهدا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir