:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - ترس دشمنان از شکل گيري انقلابي الهام گرفته از انقلاب جمهوری اسلامي ايران است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب موقت نماز جمعه بن:

ترس دشمنان از شکل گيري انقلابي الهام گرفته از انقلاب جمهوری اسلامي ايران است

19 ارديبهشت 1394 ساعت 12:35

خطيب موقت نماز جمعه بن گفت: آن ها مي ترسند روزي در واشنگتن و لندن نيز انقلابي همانند انقلاب اسلامي ايران رخ دهد و به فضل خدا اين امر محقق خواهد شد و زمينه استکباري آن ها برچيده مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت الاسلام و المسلمين مختاري امام جمعه موقت بن در خطبه هاي عبادي و سياسي اين هفته نماز جمعه شهر بن گفت: پيامبر اکرم (ص) مي فرمايند:" کسي که تمام اعمال و رفتار هايش از جمله معاشرت و کمک به ديگران به خاطر خداوند باشد؛ مستحق محبت خداوند است."

مختاري شرط اصلي معاشرت با افراد را تقوا دانست و افزود: مومن بايد با کساني که به تقوا و کمالاتش بيفزايد معاشرت کند و از افرادي که در غفلت بوده و موجب لطمه زدن به دين و ايمان مي شوند دوري کند.


وي تصريح کرد: يکي از اصول معاشرت جلب رضايت خدا و رنگ بويي الهي بوده و در کنار آن قناعت نيز بايد سرلوحه زندگي باشد.

امام جمعه موقت بن قناعت را امري حياتي براي زندگي دانست و گفت: قناعت به معناي عدم تلاش نيست، بلکه مخالفت با اصراف بوده و اگر قناعت در زندگي حاکم نباشد زندگي با سختي و مشکل مواجهه مي شود.

مختاري تکريم شخصيت را يکي ديگر از اصول معاشرت عنوان کرد و افزود: اين تکريم دو سويه است و همان گونه که انسان دوست دارد به او احترام بگذارند او هم بايد به ديگران احترام بگذارد.

وي افزود: اعتماد و پرهيز از بدگماني يکي ديگر از آداب و اصول معاشرت است و اولين کسي که انسان بايد به آن اعتماد کند خداوند است و در مراحل بعد به بندگان خدانيز مي توان اعتماد نمود؛ چرا که او به خدا و قيامت اعتماد و اعتقاد دارد و کسي که به قيامت معتقد است از خدا مي ترسد و به اين دليل خيانت نمي کند؛ که اگر جز اين باشد خادم الحرمين به خائن الحرمين تبديل مي شود.

مختاري گفت: نتيجه حسن ظن به افعال و اعمال يکديگر آرامش و اعمال يکديگر آرامش در جامعه و سلامت ديني مومنين است.

خطيب موقت نماز جمعه بن ضمن تبريک هفته معلم به فرهنگيان به سخنان مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: ايشان مي فرمايند: توافقي که در زير شبحي از تهديدات باشد مورد قبول نيست و دشمنان در گذشته مدعي مذاکره با ما بوده و اکنون که فرزندان ما باحمايت مقام معظم رهبري و مردم و رعايت خطوط قرمز وارد مذاکره شدند توافقات را بازيچه قرار دادند و مي گويند اگر توافقي حاصل شود خطر مهمي جهان را تهديد مي کند.

مختاري گفت: در تاريخ شاهد مي بينيم که آمريکا کشورهاي زيادي را در مقابله با ايران قرار داد و مردم باهمه مشکلات دروني، با توکل به خداوند متعال و پيروي از ولايت فقيه ايستادگي کردند و امروز هم ايران اسلامي حرفي براي گفتن دارد و آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند.

وي تصريح کرد: دشمن هيچ گاه از خوبي ما نگفته و نخواهد گفت و اگربگويد بدانيد توطئه و فتنه اي در کار است.

مختاري خاطر نشان کرد: حرف امروز آمريکا اين است که ايران مادر انقلاب ها بوده و آن ها از اين مي ترسند که روزي در واشنگتن و لندن نيز انقلابي همانند انقلاب اسلامي ايران رخ دهد و به فضل خدا اين امر محقق خواهد شد و زمينه استکباري آن ها برچيده مي شود.

خطيب موقت نماز جمعه بن افزود: آن ها گروهکي تروريستي به نام داعش با هدف مقابله با اسلام ايجاد کردند؛ در حالي که اين گروهک تنها عاملي براي معرفي اسلامي شيعي و شيعيان در جهان شد.


وي تاکيد کرد: اقدامات وحشيانه و جنايات بي شمار عربستان و کودک کشي هاي آنان دستاورد دخالت آمريکا است تا بتوانند از اين جنگ به نفع خود بهره ببرند.

مختاري به روز صليب سرخ و هلال احمر اشاره کرد و افزود:متاسفانه هلال احمر اجازه ورود به خاک يمن را نداشته و اميدواريم بتوانند به اين خاک وارد شده و علاوه بر امداد و کمک رساني به اين مردم بتوانند جنايات وحشيانه آل سعود را ترسيم نمايند.


انتهاي پيام/۵۲۰ز


کد مطلب: 22287

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22287/ترس-دشمنان-شکل-گيري-انقلابي-الهام-گرفته-انقلاب-جمهوری-اسلامي-ايران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir