کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهرکرد:

آل سعود درصورت اعدام شيخ نمر گور خود کنده است/ استفاده از همه ظرفيت ها براي توسعه استان ضروري است

19 ارديبهشت 1394 ساعت 9:14

حجت الاسلام نکونام جنايات عربستان در يمن را محکوم کرد و افزود: اميدوارم که آل سعود سر عقل بيايد و دست از جنايت و کشتار مردم مظلوم يمن بردارد زيرا دود آن به چشم خودشان خواهد رفت.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر حجت الاسلام محمدعلي نکونام در خطبه هاي نماز جمعه شهرکرد ضمن هشدار به دولت عربستان در مورد تصمیم اخير اين کشور برای اعدام عالم مبارز شیعه، گفت: آل سعود در صورت اعدام شيخ نمر قطعا گور خود را کنده است.

وي جنايات عربستان در يمن را محکوم کرد و افزود: اميدوارم که آل سعود سر عقل بيايد و دست از جنايت و کشتار مردم مظلوم يمن بردارد زيرا دود آن به چشم خودشان خواهد رفت.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به سخنان اخير مقام معظم رهبري در جمع معلمان، مذاکره کنندگان کشورمان را به ايستادگي در مقابل کشورهاي ۱+۵ توصيه نمود و تاکيد کرد دولتمردان گزافه گوي امريکا هيچ وقت قابل اعتماد نبوده اند و ملت بزرگ ايران با استقامت خود روزبه روز قدرتمند تر وعزتمند تر شده اند.

وي برگزاري همايش مجمع همدلي و همزباني در استان را اميدبخش دانست و گفت: اين همايش راه جديدي را براي همدلي وتوسعه استان باز ميکند و باعث پيشرفت، توسعه و همسو شدن جناح هاي مختلف براي آباداني استان، مي شود.

نکونام جمع شدن و همسو شدن مسئولين را باعث متمرکز کردن ظرفيت هاي مختلف در کنار هم دانستت و خاطرنشان کرد: متاسفانه بخش هاي مختلف استان چهارمحال و بختياري از نبود حداقل امکانات رنج مي برند که محروميت ها خواب و آسايش را از هر انسان دغدغه مندي، مي گيرد. لذا بايد توسعه و محروميت زدايي استان جزء اولويت هاقرار بگيرد.

وي به ناشناخته بودن استان چهارمحال و بختياري در بين استان هاي ديگر کشور اشاره نمود و تصريح کرد: براي شناساندن استان بايد شاخصه هايي به وجودد بيايد و براي پيشرفت و توسعه بايد با نگاه ارزشمند گونه از همه ظرفيت ها استفاده شود و نبايد ظرفيت هابه خاطر گرايشات ناديده گرفته شود، زيرا براي سازندگي بايد همه يکي شوند.

حجت الاسلام نکونام جايگاه نمايندگي ولي فقيه استان را فراجناحي دانست و تاکيد کرد: قبح فتنه بايد شکسته شود و فتنه گر بايد خودش را تطهير کند و از مواضع فتنه گرانه کوتاه بيايد زيرا فتنه هميشه مورد غضب خداوند، ائمه، شهدا و مقام معظم رهبري بوده است.

انتهای خبر/۱۰۲۴ج/۵۵۰ الف


کد مطلب: 22278

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22278/آل-سعود-درصورت-اعدام-شيخ-نمر-گور-خود-کنده-استفاده-همه-ظرفيت-براي-توسعه-استان-ضروري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir