۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۲۲۲۳۷
شهردار شهرکرد خبر داد:

خط کشی طولی 100 کیلومتر از معابر اصلی و فرعی شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۰۰ کیلومتر از معابر اصلی و فرعی این شهر با هدف افزایش ضریب ایمنی ترافیک درون شهری شهرکرد خط کشی شد.
خط کشی طولی 100 کیلومتر از معابر اصلی و فرعی شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز نورالله غلامیان دهکردی اظهار کرد: خط کشی معابر یکی از اقدامات اصلی حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک این شهرداری در راستای ایمنی و نظم‌دهی به ترافیک شهر است که هر ساله در دوره‌های زمانی مختلف انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خط کشی خیابان جزو مبلمان شهری محسوب می‌شود و عامل مهمی در نظم ترافیکی، کاهش تصادفات و آلودگی دیداری دارد، ادامه داد:‌ به منظور افزایش ضریب ایمنی، تسریع و سهولت در تردد خودروها ۱۰۰کیلومتر از معابر شهرکرد به صورت منقطع و ممتد خط کشی طولی شد که این روند تا پایان سال جاری همچنان ادامه دارد.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه خط کشی معابر شهری در ایجاد اصل فرهنگ رانندگی بین خطوط و تأمین زیبایی شهر امری ضروری است، گفت: برای اجرای این طرح ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری شهرکرد هزینه شده است.

غلامیان دهکردی عنوان کرد: به منظور افزایش و ماندگاری هر چه بیشتر رنگ‌ها، این خط‌کشی‌ها با استفاده از ۱۰ تن رنگ سرد ترافیکی انجام شده، ضمن آنکه در این خط کشی به منظور قابل رویت کردن خطوط در شب از مواد شب نما استفاده شده است.

وی خاطر نشان ساخت: بزودی چهارراه های آتش نشانی میر آباد، شریعتی، بوعلی سینا و طالقانی شهرکرد به شیوه نوین کانالیزه عابر پیاده خط کشی خواهد شد.

شهردار شهرکرد همچنین با اشاره به اهمیت خیابان‌های اصلی شهرکرد تاکید کرد: ایمنی این معابر از ضروریاتی است که به جد مد نظر قرار دارد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۷۵ کیلومتر از معابر شهرکرد نیز خط کشی شد.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۴:۱۲

24 Jan 2020