کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتخاري ديگر براي شهرستان بن:

زهرا نادري بني برنده مقام دوم مسابقات آسيايي لبنان

13 ارديبهشت 1394 ساعت 18:44

زهرا نادري بني برترين بانوي جودوکار کشور و عضو تيم ملي جودو مدال نقره مسابقات قهرماني کوراش آسيا را از آن خود کرد.


به گزارش جهانبین نیوز زهرا نادري بني در گفت و گو با زنگ خبر گفت: مسابقات آسيايي به ميزباني بيروت لبنان برگزار شد و در اين رقابت هاي توانستم باوزن -۵۷کيلو گرم؛ مدال نقره را کسب کنم.


وي به چهار مدال آسيايي خود اشاره نمود و گفت: با لطف و عنايت خداوند متعال به چهار مقام آسيايي در سال هاي ۲۰۱۱،۲۰۱۳،۲۰۱۴،۲۰۱۵ دست يافتم و در آذر ماه ۹۳ توانستم با رکورد زني بانوان کشور به عنوان برترين بانوي جودو کار کشور معرفي شوم.


نادري خاطر نشان کرد: کشور هايي که در اين دور از مسابقات حضور داشتند رقيباني قدري بوده و من نيز انتظار طلاي اين مسابقات را داشتم که در اوج ناداوري نتوانستم اين مقام را کسب کرده و به مقام دوم نايل شدم.


وي از اهداي دو مقام اخير خود به مقام معظم رهبري خبر داد و گفت: حضور بانوان محجبه در اين رقابت ها خود بهترين مقام بوده و با افتخار مقام هاي خود را تقديم مقام مظعم رهبري مي کنم و از ايشان تقاضا دارم، براي موفقيت دختران خود دعا نمايند.


نادري در پايان ضمن تشکر از همه مسئولين گفت: در اين راه؛ پدر و مادرم و خانم سليمي مربي خوبم که از ابتدا من را با اين حرفه در شهرستان بن آشنا کردند تشکر مي کنم و از همه مردم ايران تقاضا دارم که براي کسب مقام طلا در مسابقات آينده برايم دعا کنند.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 22166

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22166/زهرا-نادري-بني-برنده-مقام-دوم-مسابقات-آسيايي-لبنان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir