۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۲۲۱۶۴
در بازديد معاونين سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران از شهركهاي صنعتي استان مطرح شد:

تلاش ها برای رفع موانع سرمایه گذاری در صنعت استان چهارمحال و بختياري

تلاش ها برای رفع موانع سرمایه گذاری در صنعت استان چهارمحال و بختياري با ايجاد زير ساخت هاي مطلوب بصورت جدی در حال انجام است.
تلاش ها برای رفع موانع سرمایه گذاری در صنعت استان چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز؛ در بازديد معاونين سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران از شهركهاي صنعتي استان ،تلاش ها برای رفع موانع سرمایه گذاری در صنعت استان چهارمحال و بختياري كه با ايجاد زير ساخت هاي مطلوب بصورت جدی در حال انجام است ،بسيار رضايت بخش ارزيابي كردند.

معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران در خلال اين بازديد گفت: سال گذشته مجموعه شركت شهركهاي استان چهارمحال و بختياري تلاش های قابل توجهی برای ايجاد و راه اندازی طرح های جدید در زمينه زير ساخت ها در شهرك هاي صنعتي اين استان انجام دادند که منجر به حضور و استقبال چشمگیر متقاضیان سرمایه گذاری شد.

فرشاد مقيمي از انعقاد تفاهم نامه ميان اين سازمان و برخي بانك هاي عامل خبر داد و افزود: با انعقاد اين تفاهم نامه زمينه و بستر براي سرمايه گذاري متقاضي اين حوزه بيش از پيش همواره گرديد و اميد مي رود بزودي شاهد رونق صنعت و رفع بيكاري بويژه در استان چهارمحال و بختياري باشيم.

معاون عمران و محيط زيست سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران نيز گفت: هدف اصلی شهرک‌های صنعتی ایجاد هماهنگی و استفاده مطلوب از امکانات زیربنایی و ارایه خدمات مناسب و ضروری برای متقاضیان سرمایه‌گذاری در زمینه تولیدات صنعتی بوده و شناسایی متقاضیان واقعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است،

فتحعلي محمد زاده در ادامه اظهار كرد: باید با این نگاه که واگذاری هر قطعه زمین، می‌تواند باعث ایجاد اشتغال پایدار برای چند نفر شود، به موضوع واگذاری زمین‌های صنعتی با نگاه ویژه سرمایه گذاری و تولید توجه شود، که به دلیل نبود این نگاه در برخی مواقع و بلا استفاده ماندن برخی اراضی مجبور به اجرای طرح توسعه و پذیرفتن هزینه‌های بیشتر می‌شویم.


رضا گنجي مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري در حاشيه اين بازديد گفت: شهرک‌های صنعتی در مناطق مختلف فرصت استفاده از منابعی را می‌دهند که با بهره گیری صحیح و حمایت درست از آنها می‌توان بخش مهمی از مشکلات اقتصادی استان را برطرف کرد، به همین دلیل در تلاش هستيم در واگذاری اراضی تمامی اصول قانونی رعایت شود.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري اضافه كرد: با عنایت به سیاست های دولت تدبیر و امید و هماهنگی و همکاری دلسوزانه بین مدیران استانی روند توسعه در بخش صنعت در آینده نزدیک امیدوارکننده است و فراهم کردن زیرساخت ها برای جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال از ضروریات امکان ناپذیر امروز صنعت استان است که با پیگیری های مستمر ،این امر در حال اقدام است.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۱:۲۶

5 Jan 2020