کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در گردهمايي بزرگ فعالان استان چهارمحال و بختياري:

استان چهارمحال و بختياري بايد بر ريل توليد و بهره وري ملي قرار گيرد

13 ارديبهشت 1394 ساعت 11:35

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري: استان ما بايد بيش از ديگر استان ها در ريل توليد و بهره وري قرار گيرد و بايستي هر چه زودتر فقر از اين منطقه رخت بربندد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حجت الاسلام والمسلمين محمد علي نکونام در گردهمايي بزرگ فعالان استان چهارمحال و بختياري گفت: اينکه مسولان قديم و جديد، احزاب و فراکسيون ها و نهاد ها در چنين مجمعي گردهم آمده اند، به دليل آن است که آينده نگري و پيشنهاد براي باز شدن راه  آينده استان به ميان آيد و ضرورت هاي آينده چهارمحال و بختياري بيش از پيش بدان پرداخته شود.


حجت الاسلام نکونام افزود: اين همايش فرصت مغتنمي است براي ارتقا ء استان و اينکه ظرفيت هاي استاني شناخته و راه حل هايي براي رفع معضلات موجود آن ارائه و عملي شود.

امام جمعه شهرکرد بيان داشت: چهارمحال و بختياري نه تنها در ميان استان هاي ديگر بلکه در جمع مسولين خود هم مظلوم واقع شده است و بايد دغدغه ما اين باشد که استان را از مظلوميت فرهنگي، اقتصادي و سياسي بيرون بريم.

نماينده ولي فقيه در استان اظهار داشت: توليد و پرداختن به صنعت در استان بايد در تمامي وجوه و زمينه ها بارز و جاري و ساري شود، توليد در گردشگري، صنعت، کشاورزي، دام و طيور، آبزيان از مهمترين نقاط خالي استان براي ادامه کار و تحول توليدي محسوب مي شوند. اينها ثروت آفرين هستند و موجبات محروميت زدايي را فراهم م يکنند.

حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: وقتي سخن از توسعه و پيشرفت به ميان مي آيد نگاه ها متوجه ظواهر و مبلمان شهري و استاني مي شود در صورتي که پيشرفت بايستي همه جانبه بوده و در علم، عمران، دانش، امور اجتماعي و فرهنگي و اقتصادي نمود بيشتري داشته باشد.

وي با اشاره به برنامه هاي مطرح شده در اين گردهمايي گفت: اين برنامه ها بايد در نهايت تبيل به يک سند  قابل عملياتي شوند و مسولان هم و تلاش خود را براي اجراي آن دو چندان کنند.
 
نماينده مقام عظماي ولايت  به ضرورت شناسايي استعداد هاي استاني در همه زمينه ها اشاره کرد و  بيان داشت: معناي همدلي و همزباني از خيرخواهي دوجانبه بر مي آيد و با ارتباط عاطفي و محکم است که نيازها شناخته و پس از آن استعداد ها براي رفع اين نيازها خود را نشان مي دهند.

وي در پايان گفت: بياييم  در همين نشست بزرگ با يکديگر تعهد اخلاقي دهيم که اتخابات پيش رو را با اخلاق و معيارهاي اسلمي برگزار کنيم و از حاشيه روي و مرزبندي هاي تند سياسي و جناحي پرهيز کنيم تا انتخاباتي بدون آسيب و در خور شان نظام رقم بخورد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب


کد مطلب: 22156

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22156/استان-چهارمحال-بختياري-بايد-ريل-توليد-بهره-وري-ملي-قرار-گيرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir