کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شوراي اسلامي شهر اردل:

تمام تلاشمان تحقق شعار رهبري است

9 ارديبهشت 1394 ساعت 13:56

حجت الله اسدی عضو شوراي اسلامي شهر اردل گفت: تمام تلاشمان درسال ۹۴ تحقق شعار رهبري است .


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه حجت الله اسدي عضو شورای اسلامي شهر اردل ضمن تبريک به مناسبت ولادت حضرت امام محمد تقي(ع) و گراميداشت روز شوراها اظهار داشت: وظيفه اصلي شوراها خدمت به مردم است و بايد اين وظيفه را مهمترين رسالت خود بدانند.

اسدي با بيان اينکه تمام تلاشمان در سال ۹۴ تحقق شعار رهبري است افزود: شوراها بايد پيگير مطالبات مردم در تمامي زمينه ها باشند و براي حل مشکلات آنها تلاش کند تا با همدلي و همزباني اين دو قشر جامعه اي شکوفا تشکيل شود.

وي با اشاره به پيگيري مطالبات شهر اردل افزود: يکي از مهمترين مطالبات مردم شهر اردل که بارها به شوراها انتقال دادند نامناسب بودن وضعیت آسفالت خيابانها و کوچه ها بوده که به لطف خدا و تلاش کارکنان شهرداري، کارخانه آسفالت اردل راه انداز ي شده و انشاا... تا قبل از زمستان امسال خيابانها و کوچه هايي که از وضعيت خوبي برخوردار نيستند آسفالت مي شوند.

عضو شورای اسلامی شهر اردل مطالبه ديگر مردم را اشتغال جوانان مطرح کرد و افزود: برای اشتغال جوانان نيز پيگيری هایی در خصوص احداث شهرک صنعتی اردل صورت گرفته است که در پايان سال ۹۳ افتتاح شد و همچنان پيگير احداث کارگاه های توليدی جهت بکارگيری نیروهای جوان در اين کارگاه ها هستيم.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 22081

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22081/تمام-تلاشمان-تحقق-شعار-رهبري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir