کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده ولي فقيه استان چهارمحال و بختياري در ديدار با چند تن از خانواده شهداي شهر بن:

شهدا سربازان واقعي امام عصر عجل الله تعالي فرجه بودند

8 ارديبهشت 1394 ساعت 17:45

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد در ديدار با چند تن از خانواده شهداي شهر بن گفت: وظيفه اصلي ما اين است که ادامه دهنده راه شهدا باشيم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر، نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري در سفر خود به شهرستان بن با خانواده شهيدان کريمي ديدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام گفت: شهدا جايگاهشان ويژه است و به هر ميزان که از مزاياي خاصي در اين دنيا برخوردار باشند، ويژگي آنها مضاعف مي شود.

وي افزود: شهدا توفيق شاگردي در مکتب امام صادق عليه السلام داشته و سربازان واقعي امام عصر عجل الله تعالي فرجه بودند.

نکونام تصريح کرد: شهيداني که هم در کسوت روحانيت بوده و توفيق پيدا کرده اند سرباز عملي امام عصر عجل الله تعالي فرجه باشند و در جهت ايثار و شهادت قدم بردارند نمونه اي کامل براي الگو گيري هستند.

وي اظهار داشت: خانواده هاي شهدا تاثير پذيرفته مرام شهدا هستند و غير از اين هم انتظار نمي رود زيرا که در اين خانواده پرورش يافته اند.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد خاطر نشان کرد: خانواده هاي شهدا ويژگي دارند که در اين مرام ثبات دارند و يک لحظه تزلزل در آنها راه پيدا نکرده است و اين ثبات قدم را هم به همه بخشيده اند.

حجت الاسلام والمسلمين با اشاره به فرمايش امام راحل "شهدا چشم و چراغ ملت هستند" گفت: ديدار با خانواده هاي شهدا گوشه اي از وظيفه ما است و عمده وظيفه ما اين است که ادامه دهنده راه آنها باشيم.

گفتني است: امام جمعه، فرماندار، رييس بنياد شهيد و امورايثاگران شهرستان بن، معاون توسعه و رييس دفتر مديرکل بنياد شهيد و تعدادي از مسئولين شهرستاني، نماينده ولي فقيه د راستان را همراهي مي کردند.

به گزارش زنگ خبر، روحاني شهيد خداداد کريمي در تاريخ ۴ اسفند ۶۰ در منطقه چزابه و روحاني شهيد عليرضا کريمي در تاريخ ۲۴ اسفند ۶۴ در عمليات والفجر۸ به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 22062

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22062/شهدا-سربازان-واقعي-امام-عصر-عجل-الله-تعالي-فرجه-بودند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir