کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار بن:

ديدار با خانواده هاي معزز شهدا يک تکليف است

7 ارديبهشت 1394 ساعت 11:18

فرماندار شهرستان بن گفت: ديدار با خانواده هاي شهدا و ايثارگران يک تکليف و وظيفه اساسي است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در ديدار از خانواده شهيد محمد علي مرزبان و شهيد ناصر علي بيگي گفت: همه ما مديون و مرهون ايثارگري شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستيم و افتخارات امروز ما در عرصه هاي مختلف مرهون خون پاک شهداست .

وي ديدار با خانواده هاي معزز شهدا را توفيقي براي مسئولين دانست و افزود: هرچه داريم از خانواده شهدا وايثارگران داريم و افتخار هم مي کنيم که خود را وقف اين عزيزان کنيم.

اکبريان تصريح کرد: رشادت هاي رزمندگان، جانبازان و شهداي ما در هشت سال دفاع مقدس امنيت امروز ايران اسلامي را رقم زد و ما به عنوان يک تکليف و وظيفه اصلي به خدمت خانواده هاي شهدا و ايثارگران رسيديم تا بتوانيم به آن ها اداي دين کنيم.

اسماعيل اسماعيلي رئيس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان بن در اين ديدار گفت: مديران دستگاه هاي اجرايي براي تلاش بيشتر در راه خدمتگزاري براي مردم، نيازمند دعاي خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار اين بزرگواران، انرژي و روحيه براي کار بيشتر مي گيرند.

وي اظهار کرد: اگر امروز گامي در جهت خدمت رساني به خانواده معزز شهدا برداريم، بازهم در مقابل شهيدان و خانواده معززشان مديون هستيم.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 22037

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22037/ديدار-خانواده-هاي-معزز-شهدا-يک-تکليف

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir