۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۲۱۹۵۹
امام جمعه شهر اردل :

لحظه‌هاي معنوي ماه مبارک رجب فرصت‌ طلايي خودسازي و عبوديت است/ مسئولين پروژه هاي نيمه کاره را افتتاح نکنند

مسئولين پروژه هايي که صددرصد تکميل شدند را افتتاح کنند و پروژه هاي نيمه کاره را افتتاح نکنند چون اين روند کاري باعث گلايه و نارضايتي و بی اعتمادی مردم می شود.
لحظه‌هاي معنوي ماه مبارک رجب فرصت‌ طلايي خودسازي و عبوديت است/ مسئولين پروژه هاي نيمه کاره را افتتاح نکنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن تبريک ماه مبارک رجب، اظهار کرد: رجب ماه راز و نياز با خداوند متعال و موسم خضوع و خشوع به درگاه ذات باري تعالي است.

سلمانپور با تأکيد بر مغتنم دانستن فرصت ماه رجب، اظهار کرد: ماه رجب، ماه بندگي، ماه استغفار و فرصت خوبي براي تقرب الهي و سبقت گرفتن در رفع اختلافات بين افراد جامعه است.

وي با بيان اينکه لحظه‌هاي معنوي ماه مبارک رجب زمينه‌ها و فرصت‌هاي طلايي خودسازي و عبوديت است، ادامه داد: يکي از بارزترين امور خداپرستي و به ياد خدا بودن اقامه نماز و مناجات با خداوند متعال است که در ماه رجب اين زمينه‌ها شکوفاتر و آماده‌تر است.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه با گلايه از مسئولين در خصوص افتتاح پروژه هاي نيمه کاره اظهار کرد:مسئولين بايد پروژه هايي را افتتاح کنند که قابل بهره برداري باشند و مردم بتوانند از آنها استفاده کنند نبايد با اقدامات تبليغي کاري کرد که باعث گلايه و نارضايتي مردم شود.

سلمانپور افزود: پروژه هايي هستند که بايد از مسئولين و کساني که براي تخصيص اعتبار آن زحمت کشيده اند تشکر کرد و مردم شهرستان اردل بدون شک قدردان اين زحمات هستند اما در جاهايي که برخي پروژه ها همانند پروژه استخر شناي شهر اردل که هنوز نيمه کاره بوده افتتاح شده انتظار داريم از مسئولين که پروژه هاي نيمه کاره را افتتاح کنند زيرا مردم از مسئولين بي اعتماد مي شوند.

وي از مسئولين به خاطر توجه نکردن به مناطق محروم شهرستان اردل گلايه کرد و از مسئولين استاني و شهرستاني خواست تا توجه بيشتري به اين مناطق داشته باشند.

سلمانپور از شهردار و شوراي اسلامي شهر اردل به خاطر راه اندازي کارخانه آسفالت تشکر کرد و به آنها توصيه کرد در زيبا سازي شهر هم تلاش بيشتري داشته باشند.

امام جمعه شهر اردل پست جديد افشين خليلي اردلي رئيس شوراهاي اسلامي استان چهار محال بختياري و عضو شوراي اسلامي شهر اردل به عنوان مدير کل امور دولت و مجامع شوراي عالي استانهاي کشور را يک افتخار براي شهرستان دانسته و اين پست را به ايشان تبريک گفتند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۸:۲۰

28 Dec 2019