کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير كل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري:

افتتاح باند دوم شهركرد به سمت بن محدوده وردنجان تا بن

3 ارديبهشت 1394 ساعت 12:43

مدير كل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري از افتتاح باند دوم شهركرد به سمت بن محدوده وردنجان تا بن تا پايان ارديبهشت ماه سال جاري خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز ، قاسم قاسمي اظهار کرد:‌ باتوجه به اينكه ۱۰كيلومتر از محور شهركرد –بن در زمستان سال ۹۳ محدوده نافچ تا وردنجان به بهره برداري رسيد و عمليات اجرايي باقيمانده مسيردر فاصله زماني ۹۳تا۹۴ انجام شده است.

قاسمی افزود: در حال حاضر پيمانكار پروژه در حال اجراي آسفالت محدوده مذكور مي باشد كه با اتمام عمليات وتكميل علائم ، تامين ايمني مسير شاهد باز گشايي اين قطعه بطول ۹كيلومتر خواهيم بود پيش بيني مي شود تا پايان اردبيهشت ماه سال جار ي اين قطعه با حضور مقامات كشوري مورد بهره برادري قرار گيرد.

قاسمي عمليات اجرايي اين پروژه را از سال ۹۱ و با اعتباري بالغ ۱۳۰ميليارد ريال بيان كرد و افزود : اعتبار هزينه شده عمدتا از اعتبارت ملي وبخشي از اعتبارات استاني تامين شده است و با تكميل اين پروژه شاهد كاهش تصادفات ، حوادث ناگوار اين محور خواهيم بود.

وي در خاتمه خاطرنشان ساخت : با بهره برداري از اين قطعه كل محور شهركرد –بن بطول ۱۹كيلومتر بصورت بزرگراه در خواهد آمد .

گفتني است محور شهركرد –بن بخشي از مسير ارتباطي استان چهارمحال وبختياري به استان هاي اصفهان ولرستان مي باشد كه در سال هاي اخير ترافيك آن افزايش چشمگير ي داشته است .



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 21950

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21950/افتتاح-باند-دوم-شهركرد-سمت-بن-محدوده-وردنجان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir