کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد:

تحصیل حدود 10 هزار دانشجو در دانشگاههای آزاد چهارمحال و بختیاری

2 ارديبهشت 1394 ساعت 12:45

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد: این واحد دانشگاهی دارای تعداد ۱۰ هزار دانشجو، حدود ۱۸۰کارمند و ۲۲۰ عضو هیأت علمی تمام وقت می باشد.


به گزارش دکتر عبدالله قاسمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این واحد دانشگاهی دارای تعداد ۱۰ هزار دانشجو، حدود ۱۸۰کارمند و ۲۲۰ عضو هیأت علمی تمام وقت که تا پایان سال ۱۳۹۴ این تعداد به ۳۰۰ عضو هیأت علمی افزایش خواهد یافت.

قاسمی افزود: برنامه‌های بلندمدتی را برای توسعه تحصیلات تکمیلی، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد، پارک علم و فن‌آوری، کارآفرینی و تولید علم و فن‌آوری در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه حیات و بقای دانشگاه آزاد به توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی است تصریح کرد: در حال حاضر 12 رشته تحصیلی در مقطع دکتری تخصصی، 40 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای و 32 رشته در مقطع کارشناسی تدریس می شود.

قاسمی اساس فعالیت دانشگاه آزاد را کیفی سازی مسائل آموزشی، توسعه تحصیلات تکمیلی، افزایش درآمدهای خارج از شهریه دانست و تصریح کرد: با افزایش در درآمدهای خارج از شهریه هر سال افزایش شهریه را نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: یکی از محورهای درآمدزایی دانشگاه اقتصاد مقاومتی بر اساس توسعه شرکت های دانش بنیان است.

قاسمی از استقرار 6 شرکت دانش بنیان در دانشگاه خبر داد و گفت: دانشگاه با سرمایه گذاری و حمایت از صاحبان ایده حمایت می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به افتخارات کشوری دانشگاه آزاد استان تصریح کرد: باشگاه پژوهشگران دانشگاه به عنوان یکی از باشگاههای برتر کشور انتخاب شد و انجمن علمی دامپزشکی موفق به کسب رتبه اول کشوری شده است.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 21932

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21932/تحصیل-حدود-10-هزار-دانشجو-دانشگاههای-آزاد-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir