کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير آموزش و پرورش کوهرنگ

جهت ارتقاء سلامت صبحانه سلامت را در مدارس کوهرنگ اجراء شده است

2 ارديبهشت 1394 ساعت 9:26

اکبري افزود: برنامه هاي فرهنگي و ورزشي و مسابقات علمي و نقاشي با موضوع هفته سلامت نيز در مدارس شهرستان کوهرنگ اجرا مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در حاشيه اجراي زنگ سلامت در مدرسه يادگار امام چلگرد، اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت مديريت آموزش و پرورش کوهرنگ با همکاري شبکه بهداشت و درمان کوهرنگ، جهت ارتقاء سلامت، صبحانه سلامت را در مدارس کوهرنگ اجراء شده است.

مدير آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در ادامه گفت: هرساله سازمان بهداشت جهاني شعار بهداشت سال را مطرح مي کند و با توجه به اينکه آموزش و پرورش با قشر کودک و نوجوان جامعه در ارتباط است برنامه هاي هفته سلامت و زمين پاک در مدارس آموزش داده مي شود.
 
کورش اکبري بيان کرد: شعار امسال هفته سلامت ايمني غذا از مزرعه تا سفره نامگذاري شده است.
 
وي بيان کرد: در هفته سلامت که از امروز آغاز شده مقرر شده تا کلاس ها و کارگاه هاي آموزشي سلامت ويژه دانش آموزان و کارکنان و اولياي دانش آموزان برگزار و جشنواره هايي در زمينه آموزش تغذيه سالم نيز در اين هفته در مدارس شهرستان کوهرنگ برگزار شود.
 
اکبري افزود: برنامه هاي فرهنگي و ورزشي و مسابقات علمي و نقاشي با موضوع هفته سلامت  نيز در مدارس شهرستان کوهرنگ اجرا مي شود.
 
وي گفت: آموزش تغذيه سالم براي دانش آموزان از مهم ترين برنامه هاي هفته سلامت است.


انتهاي خبر/610ک

 


کد مطلب: 21926

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21926/جهت-ارتقاء-سلامت-صبحانه-مدارس-کوهرنگ-اجراء-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir