۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
کد مطلب : ۲۱۸۶۹
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

سپاه قبل از اینکه نهاد و سازمان باشد، یک مفهوم و فکر انقلابی است

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت:‌ سپاه قبل از اینکه نهاد و سازمان باشد، یک مفهوم و فکر انقلابی است.
سپاه قبل از اینکه نهاد و سازمان باشد، یک مفهوم و فکر انقلابی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسلیمانی در اولین گردهمایی کارکنان ستاد سپاه استان و فرماندهان و کارکنان نواحی سپاه در شهرستان های نه گانه استان به صورت ویدیو کنفرانس، فرارسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: عملکرد زیبای سپاه و حرکت مشعشع و نورانی این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف، نشان داده که سپاه با قابلیت های مختلف توانسته در تراز انقلاب حرکت کند.

سردار محمدسلیمانی، افزود: سپاه، قبل از آنکه یک نهاد و سازمان باشد، یک مفهوم و فکر انقلابی است. سپاه قبل از آنکه یک ساختار باشد، انگیزه است و موتور محرکی است که جامعه را به جریان در می آورد.
وی، به حاکمیت تفکر انقلابی بر سپاه اشاره کرد و اظهار داشت: این نهاد چه موشک داشته باشد و چه نداشته باشد مقتدر بوده و هست.

این مقام مسئول،به تأسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، کارنامه عملکرد سپاه در طول عمر انقلاب اسلامی را مدال افتخار و نمایشگر تجربه یک ملت دانست.

سردار محمد سلیمانی، گفت: ایستادگی، استقرار و ثبات قدم در راه نورانی انقلاب از بهترین ویژگی های سپاه است که متکی به بصیرت و معنویت می باشد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، انقلابی ماندن و انقلابی زیستن را نقطه روشن کارنامه سپاه دانست و تأکید کرد: بصیرت و معنویت در سپاه، هیچ منافاتی با توجه به پیشرفت های علمی منطبق با فناوری های نوین ندارد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس به برنامه های سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: علاوه بر مباحث ارتقای آمادگی های نظامی و دفاعی، بصیرت افزایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه های محوری سپاه و بسیج استان در سال جاری است.

سردار محمدسلیمانی، گفت: به حول و قوه الهی، امسال کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری، همزمان با سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان، برگزار می شود.

وی، برگزاری مراسم یادواره شهیدان حسینعلی ترکی و غلامعلی نیکخواه،‌دو شهید شاخص اقشار کارگری و کارمندی کشور اشاره کرد و افزود: این شهیدان عزیز امسال از سوی سازمان بسیج کشور بعنوان شهید شاخص سال معرفی شده اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام اضافه کرد: اجلاسیه یادواره شهدای دانشجوی استان از دیگر برنامه هایی است که امسال برگزار می شود و یادواره شهید حسینعلی ترکی نیز با رونمایی از کتاب زندگی نامه این شهید بزرگ در ۹ اردی بهشت برگزار خواهد شد.

تبریک روز ۲۹ فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی از دیگر بخش های سخنان فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بود که یاد و خاطره رشادت های رزمندگان قهرمان ارتش در حفاظت از کیان اسلامی و ارزش های اسلامی را گرامی داشت.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۶:۵۴

26 Jan 2020